איך מתמודדים עם פחד משינויים לפי שיטת NLP?

התמודדות עם פחדים זהו תחום מאוד נפוץ כאשר מדובר על התפתחות אישית ו NLP. במשך השנים אנשים גילו שכדי להצליח, כמעט בכל תהליך בדרך להצלחה, אדם נדרש להתמודד עם פחדים פנימיים שלו. לפעמים מדובר על פחדים קטנים, לפעמים הפחדים הם עצומים. 

בסופו של דבר, זהו הגורם שעוצר הרבה אנשים מלממש בעודם בחייהם את החלום שהם רקמו. הם פשוט מפחדים מידי והפחד הזה משתק אותם. 

מה שגילו זה שאנשים מצליחים לא מפחדים פחות, לפעמים הפוך, הם מפחדים הרבה יותר. לאחר שהם רכשו את הכבוד והמעמד, הם מפחדים מאוד לאבד את זה, אבל הפחד הזה לא עוצר אותם. הוא גורם להם לפעול ביתר נחישות לכיוון השלב הבא. בקיצור, הם לא נותנים לפחדים שלהם לנהל אותם. יש כלים מסוימים שיכולים לעזור לכם גם להגיע לשם.

איך? המשיכו לקרוא כדי לדעת.  להמדך קריאה בנושא טיפול בשיטת NLP

איך להתמודד עם הפחד משינוי בשיטת NLP ?

שינוי גורם למוח שלנו לחשוב מחדש, לעכל מידע חדש, להיות בהיכון כל הזמן מדברים לא צפויים והוא, איך לומר בעדינות, ממש לא אוהב את זה. 

זו אחת הסיבות שהמוח מייצר פחדים. הפחדים הללו גורמים לנו להאט, להתלהב פחות מהרעיון, ליצור ספקות בעצמנו ובסופו של דבר לא לנקוט בפעולה. 

כדי להתגבר על הפחדים, על פי שיטת ה NLP יש צורך להתרכז בפחדים הללו, לדמיין אותם ולהתחיל לחוות אותם מזווית אחרת. מזווית חיובית וממקום של עוצמה. 

הרעיון הוא לנסות ליצור התניות חיוביות לאותה מחשבה של פחד במקום אותן התניות שליליות שכבר קיימות. ישנם עוד כלים רבים להתמודד עם פחד, אולם זהו אחד הכלים המרכזיים לפי שיטת NLP . למידע נוסף פנו לעדי שניידר

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

שיטה ללימודי אנגלית

הדרך שבה אתם בוחרים ללמוד אנגלית יכולה להשפיע באופן ישיר על היכולות שלכם והתוצאה הסופית בכל הנוגע ליכולת שלכם ללמוד את השפה כראוי. כדי שתוכלו

קרא עוד >>