החזרי מס בגין תואר שני

החזרי מס בגין תואר שני – כל המידע

ידוע כי כיום תואר ראשון איננו מספיק ולכן סטודנטים רבים בוחרים להמשיך אל עבר תואר שני. לא פשוט למצוא עבודה רצינית ומכניסה כשיש בידיכם רק תעודת סיום תואר ראשון.

החזרי מס בגין תואר שני

חשוב לציין, שאולי מרבית הסטודנטים לתואר שני, כלל אינם מודעים לעובדה שהם זכאים להטבות מס, וכך הם גם מפסידים כסף. כל מי שלמד לתואר שני ובתנאי שלמד בארץ, זכאי לקבל החזר מס.

אנשים המועסקים כשכירים ויש להם תואר שני, אמורים לקבל מרשות המיסים נקודת זיכוי אחת או חצי נקודת זכות, הרלוונטיות לשנת לימודים אחת.

תשלומי מס מעבר למה שאתם צריכים לשלם

אמנם נקודת זיכוי אחת או חצי נקודה, נשמע לא כל כך משמעותי, אולם הזכאים יקבלו החזרים כספיים, וזאת בשל תשלומים עודפים למס הכנסה. עם זאת חשוב לציין כי החזר המס תקף אך ורק לתואר שני אחד גם אם יש לכם יותר.

האם אתם זכאים?

כעת לאחר האינפורמציה הנ"ל, וודאי תרצו לדעת אם אכן מגיע לכם החזר מס. איך עושים זאת? אפשר להיכנס לאתר רשות המיסים ולבדוק את הנושא, ניתן גם לפנות אל רשויות המס, ולברר אילו טפסים עליכם למלא ולשלוח אליהם ואיזו אינפורמציה יש לספק להם.

גם החזר רטרואקטיבי

החזרי מס בגין תואר שני יכולים גם להיות רטרואקטיביים, מדובר עד שש שנים אחורה ולא מעבר. כלומר, לא חייבים להגיש את הבקשה מיד עם תום הלימודים ותחילת עבודה חדשה, אפשר בהחלט לדרוש את הזיכוי עד שש שנים לפני כן.

בהחלט מומלץ וכדאי לקבל ליווי מאנשי מקצוע, הם יודעים גם להתמודד עם מצבים מורכבים יותר, ואתם בסופו של דבר תקבלו את המגיע לכם.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

שיטה ללימודי אנגלית

הדרך שבה אתם בוחרים ללמוד אנגלית יכולה להשפיע באופן ישיר על היכולות שלכם והתוצאה הסופית בכל הנוגע ליכולת שלכם ללמוד את השפה כראוי. כדי שתוכלו

קרא עוד >>
ממוצע של בגרויות

ממוצע של בגרויות

רוצים להבין טוב יותר כיצד ממוצע הבגרות שלכם משפיע על היכולת שלכם להתקדם עם תוכניות הלימוד השונות? מחפשים מחשבון בגרות איכותי שדרכו תוכלו לדעת טוב

קרא עוד >>
מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>