מה שונה עריכה רגילה מעריכת ספר דיגיטלי?

עם התפתחות הענף של ספרים דיגיטליים, אנשים רבים הפסיקו לקרוא ספרים אמיתיים.

למרות שיש תנועה הולכת וגדלה של אנשים שדווקא לא מוותרים על ספר שכתוב בדיו אמיתי ודף לבן בוהק, הרבה אנשים רוכשים לעצמם ספר אלקטרוני, מתחברים לספרייה של אמזון או כל ספרייה אחרת ומתחילים להנות מספרים או על ידי מנוי בספרייה או על ידי רכישה של ספרים באמזון במחירים זולים.

אולם חשוב להבין שזה הוביל לשוק כתיבת ספרים פרוץ. כיום כל בעל עסק שרוצה לשווק את עצמו מוציא ספר בלי לדעת מה הידע שלו, עד כמה הוא מקצועי, ובכלל, עד כמה הספר נכון מבחינה ספרותית.

אז האם יש הבדל בין עריכה של ספר רגיל לספר דיגיטלי? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

עריכת ספר רגיל לעומת ספר דיגיטלי:

עריכה של ספר רגיל כוללת כמה שלבים. כל מי שהוציא ספר יודע שמדובר בהמון עבודה. העבודה היא הגהה חוזרת ונשנית על הטקסט. ליטוש הרעיונות ולבסוף הגהה ספרותית שתקבע את רוח הדברים שנושבים מהספר.

לאחר כל זאת זוכה המחבר לראות את הספר שלו יוצא לאור וכל זה לא מבטיח הצלחה של הספר על מדפי החנות.

אולם כשספר עובר את כל התהליך הזה הוא בוודאי יוצא ברמה גבוהה. קשה לדעת אמנם האם הוא יצליח או לא משום שבסופו של דבר אהבת הקהל היא משהו שקשה לנבא. היו אנשים אנונימיים שהוציאו ספרים והתעשרו מאוד בזכות הספר שלהם.

גם ספר דיגיטלי דורש עריכה אם אתם רוצים לתת לו סיכוי להצליח. משום מה לאנשים נדמה שאם זה דיגיטלי, אז פחות צריך להשקיע בזה. אבל בעידן שאנשים רבים כל כך צורכים ספרות בצורה כזו, זה חובה לכל ספר דיגיטלי.

מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף – עריכה ספרותית.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

שיטה ללימודי אנגלית

הדרך שבה אתם בוחרים ללמוד אנגלית יכולה להשפיע באופן ישיר על היכולות שלכם והתוצאה הסופית בכל הנוגע ליכולת שלכם ללמוד את השפה כראוי. כדי שתוכלו

קרא עוד >>
ממוצע של בגרויות

ממוצע של בגרויות

רוצים להבין טוב יותר כיצד ממוצע הבגרות שלכם משפיע על היכולת שלכם להתקדם עם תוכניות הלימוד השונות? מחפשים מחשבון בגרות איכותי שדרכו תוכלו לדעת טוב

קרא עוד >>
מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>