קורס פסיכומטרי

מור קורן חוות דעת

מבחן פסיכומטרי הפך לחלק חשוב בעת הרישום ללימודים גבוהים באוניברסיטאות, הטכניון והמכללות בארץ. ככל שהציון גבוה יותר כך יש למועמד יותר סיכוי להתקבל לפקולטה הרצויה.

בעשור הראשון של המאה הנוכחית, בשנת 2006, הוקם בארץ בית ספר מור קורן שמכין את תלמידיו לבחינה הפסיכומטרית. כבר מההתחלה מקבלים התלמידים הבטחה להצלחה במבחן עם שאיפה ליותר מ-700 נקודות. ההבטחה הזו מלווה בניסיון העבר. רוב תלמידי בית הספר עברו בהצלחה את המבחן בציון גבוה מה שהבטיח להם כניסה למוסדות החינוך הגבוה בארץ ללא כל מכשול.

קורס פסיכומטרי

תלמידים רבים מפרסמים לבית ספר מור קורן חוות דעת שאינה משתמעת לשתי פנים. מחוות דעת אלו ניתן להבין את שביעות הרצון של אותם תלמידים. לאורך כל השנים התקבלו מועמדים לפקולטות השונות וסיימו בהצלחה מרובה.

חנה שעברה את המבחן הפסיכומטרי בציון גבוה מעל 700 נקודות בחרה ללמוד בבית הספר לרפואת שיניים ומשמשת כרופאת שיניים המתמחה בטיפול בילדים. סיום לימודיה כתבה חנה למור קורן חוות דעת שבה היא מציינת שהלימוד בבית ספר מור קורן פתח לה גם אפיקים נוספים בתחום האישי רגשי. בחוות הדעת ציינה חנה שההתייחסות של מורי בית הספר לכל תלמיד ותלמיד כאילו היה תלמידו היחיד תמיד עם חיוך ורצון טוב לעזור. מורים אלו הביאו לתלמידים את הרצון ללמוד ולהצליח במבחן לא רק עבור עצמם אלה גם עבור המורים עבור בית הספר.

הלימוד בכיתות קטנות (בין 8-10 תלמידים), העזרה שהמורים נותנים לתלמידים שמתקשים בתחילת הדרך והנכונות של כל מורה להקדיש מזמנו למי שמפגר בחומר הנלמד אינה מובנת מאליה.

גם יעל שלמדה במכינה למבחן הפסיכולוגי בבית ספר מור קורן ולא הצליחה להשיג את הציון בהתאם לציפיותיה ועל אף שנאלצה לחזור על הלימודים כדי לשפר את הציון המליצה בחום רב לכל מכריה וחבריה ללכת וללמוד במור קורן.

פרסום ההמלצות וחוות הדעת ניתן לראות באתר האינטרנט של מור קורן. האתר מתעדכן לעיתים קרובות ובמיוחד בסיום המכינה וקבלת הציונים של הנבחנים. אז מתפנים התלמידים לכתוב למור קורן חוות דעת והמלצות כפי שהם רואים זאת בסיום הלימודים.

הנהלת מור קורן ומורי בית הספר מבטיחים לכל תלמידיהם לעשות כל מה שהם יכולים כדי שיעברו את המבחן ואם אפשר בציון הגבוה ביותר. ההכנה של התלמידים נעשית על ידי שאלות שנשאלו במבחנים הפסיכומטריים בשנים האחרונות.

כדי לעמוד על הבנת החומר הנלמד נעשים אחת לשבוע שבועיים מבחני ניסיון על פי הדגם כפי שהוא מופיע במבחן אמת. בסיום הבחינה נעשית בכיתה בדיקת כל המבחנים כשהמורה מצביע על הטעויות ומתקן את המידע.

עם השנים וכמות המבקשים ללמוד בבית ספר מור קורן החליטה ההנהלה לפתוח סניפים נוספים בכל חלקי הארץ בהם לומדים, נכון לעת הזו, אלפי תלמידים.

לחצו לעוד מידע על קורס פסיכומטרי לחיילים משוחררים.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>