בית ספר הרצוג קדימה צורן

בית ספר הרצוג קדימה צורן – המקום הנכון לשלוח אליו את ילדיכם

מערכת החינוך, כידוע, מתמודדת מזה שנים רבות עם סיטואציה לא פשוטה. הטכנולוגיה והאמצעים שעומדים לטובת הילדים מחוץ למערכת, מקדימים אותה בלא מעט צעדים, ועל כן, בתי הספר, החטיבות והתיכונים, צריכים כל הזמן למצוא דרכים כיצד לגרום לילדים להתעניין בלימודים, כיצד ליהנות מהם. 

הרי כל ילד, ייהנה יותר בבית או מחוץ לבית ספר, בגלל ששם יש לו יותר אופציות. מעבר לכך, הרי שילדים יכולים ללמוד היום הרבה יותר דרך גורמים חיצוניים, דרך כלים חיצוניים, דברים שלא תמיד הם יכולים ללמוד בבית הספר, וגם לא בטוח עד כמה מה שהם לומדים בבית הספר יכול לעניין אותם. 

על מנת להתמודד עם בעיה זו, כאמור, בתי ספר רבים נאלצו להמציא את עצמם מחדש. דוגמא טובה לכך הוא בית ספר הרצוג קדימה צורן, אשר מושך אליו את ילדי היישובים וכן את ילדי הסביבה. מדובר בבית ספר שמציע מגוון רחב מאוד של מסלולים, פעילויות ושירותים שונים לכל התלמידים אשר נרשמים אליו. 

כיצד בית הספר המציא את עצמו מחדש

ראשית, הוא למד להכיר בכך שאיננו יכול לספק לתלמידים את מה שהם צריכים, בשיטה הישנה, בתוכנית לימודים שאיננה רלוונטית או שיטות לימודים שכבר אינן ניתנות ליישום. על כן, בית הספר מצא דרכים שונות כיצד להתחבר מחדש אל התלמידים. 

שנית, מדובר על חיבור לא רק מבחינת תוכן הלימודים אלא גם מבחינת הסביבה. כל מי שנכנס לבית הספר, יכול לראות את ההבדל בינו לבין בתי ספר אחרים ובפרט, הוא יכול לראות עד כמה המקום מכיל, מעוצב יפה, מספק אווירה טובה וייחודית, אווירה שכיף ללמוד בה, בין מדובר בילדים בשנה ראשונה או בשנה אחרונה.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>