מורה פרטי

איך לבחור מורה פרטי

כשהורים בוחרים מורה פרטי לילד, זה לא עניין של מה בכך. הרי לאותו מורה תהיה השפעה גדולה, לעיתים מכרעת, על היכולת של הילד להתקדם במקצוע מסוים.

אומנם מורה פרטי הוא לא מחנך והשפעתו על הילד קטנה יותר, בין אם בגלל שהוא נמצא איתו פחות שעות ובין אם בגלל שהוא מלמד את הילד מקצוע ספציפי ולא מגוון מקצועות, אך עדיין, כפי שנוכל לראות מיד, יש לו השפעה לא קטנה על הילד.

אפשר לחלק את ההשפעה שלו לשני חלקים. חלק אחד מתייחס למקצוע אותו הוא מלמד. אם ילד הולך למורה פרטי בשביל ללמוד מתמטיקה, בין אם זה בגלל שהוא מתמודד עם קשיים בכיתה ובין אם מסיבות אחרות, הרי שלמורה תהיה השפעה ניכרת על היכולת של הילד להבין את החומר ולדעת כיצד לעבוד איתו בכיתה.

חלק אחר מתייחס להרגלי עבודה, הרגלי למידה. ייתכן מאוד שהבעיה של הילד איננה נובעת מחוסר הבנה כמו מהרגלי למידה לא נכונים. במקרה כזה, ייתכן שמורה פרטי יוכל לעזור הרבה יותר ממורה בכיתה, מאחר והוא יושב איתו אחד על אחד ולא עם עוד 40 ילדים.

מורה פרטי

כעת נוכל לענות על השאלה כיצד בוחרים מורה פרטי. ראשית אנחנו צריכים לבחור מורה שיש לו ניסיון רב בתחום, לא רק מבחינה מקצועית אלא גם בכל מה שקשור להוראה. אנחנו נרצה לשכור את שירותיו של מורה פרטי שיודע לעבוד עם ילדים, יש לו גישה טובה אליהם, הוא יודע כיצד לייצר כימיה שתעזור בזמן השיעור.

שנית, אנחנו נחפש מורה שיש לו ניסיון וידע רב בתחום אותו הוא לומד, בין אם כמורה ובין אם כדמות מקצועית, זה נכון בעיקר במקצועות ריאליים.

שלישית, נחפש מורה אשר יכול להיות נגיש וזמין לתלמיד בכל עת, בין אם זה בטלפון, בהודעות בוואטסאפ, במיילים, וכן הוא יוכל לפגוש לפני מבחנים חשובים לשורה של שיעורים, אפילו מרתונים.

ארבע, אנחנו נחפש מורה פרטי שיש עליו המלצות וחוות דעת חיוביות וכמובן מישהו שהמחיר שלו סביר מאוד ביחד למה שהוא נותן לתלמיד.

 

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>