קורס ספרות

טיפים בעיצוב שיער

חושבת ששיער יפה ומטופח עובר בגנים ואם לא אז זה אבוד? חשבי שנית. אספנו כמה טיפים ביתיים, מפתיעים ויותר ממועילים לתוצאות לא מתפשרות שיעשו לשיער שלך רק טוב. טיפים נוספים תוכלי לקבל במסגרת קורס עיצוב שיער.

טיפים בעיצוב שיער שאולי לא הכרת

  1. רססי אותו על תעשי לו חשבון – שיער דק נוטה ליפול מתכשירי הריכוך ובעקבות כך למנוע ממך להשתמש בהם. מרכך כאן גם כדי למנוע חשמל סטטי שיכול לבוא ממש לא טוב ברגעים הכי לא נכונים. ישנו תכשיר מעולה המיועד בדיוק בשבילך – מרכך בתרסיס. נסי אותו.
  2. הכנה קטנה לפני מסיכה – מסיכה לשיער לא נספגת טוב על שיער רטוב מאוד. לפני שאת שמה מסיכה, בעזרת מגבת נסי לספוג את שיערך בצורה הטובה ביותר. את השיפור בתוצאות תראי לבד.
  3. לוק של גולשת, מישהי? – לפעמים שיער חלק יכול לשעמם אותנו או באופן כללי השיער שאנחנו רגילות לראות יום יום. אם יש לך שיער חלק ובא לך לגוון למראה גלי של אחרי ים- לאחר חפיפה, רססי על קצוות שיערך תרסיס מלח, קלעי כמה צמות (כצפיפות הגלים שתרצי) וחכי שהשיער יתייבש לגמרי. לאחר מכן פרקי את הצמות ולכי להשוויץ.
  4. טיפ חשוב בייבוש שיער – כשאת מייבשת את השיער בעזרת פן, נסי כמה שפחות להשתמש בה. התחילי את הייבוש בעזרת האצבעות וכשהשיער כבר כמעט יבש, תוכלי להשתמש במברשת.
  5. לא כל עבודה טובה נעשית על נקי – אולי לא גילו לך, אבל הרבה מאוד מעיצובי השיער טוב ואף רצוי לבצע על שיער אשר עדיין לא נחפף. שיער מעט "מלוכלך" יהיה יותר נוח לעיצוב ולרוב גם ייראה טוב יותר מאותה תסרוקת עם שיער נקי לחלוטין. אבל נא לא להגזים עם הלכלוך, כן?

זהו רק חלק קטן מעולם שלם של טיפים מקצועיים לעיצוב השיער והבדלים של שמיים וארץ.הירשמי לקורס ספרות אצל דיויס ואודי >>>

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

קורס ספרות

טיפים בעיצוב שיער

חושבת ששיער יפה ומטופח עובר בגנים ואם לא אז זה אבוד? חשבי שנית. אספנו כמה טיפים ביתיים, מפתיעים ויותר ממועילים לתוצאות לא מתפשרות שיעשו לשיער

קרא עוד >>