ריהוט משרדי

ריהוט משרדי איכותי – כך תבחרו אותו נכון

מה חשוב לדעת על בחירת ריהוט משרדי איכותי? במאמר שלפניכם אנו מספקים מידע על פריטי ריהוט משרדי פופולאריים. הפריטים אמנם יהיו מוכרים וידועים לכולכם אבל אם הייתם יודעים כמה מסיחים יש בכסאות מחשב, בשולחנות, במדפים ובהתקני אחסון סגורים – הייתם עושים חושבים לפני כל פריט שאתם צריכים לקנות. במאמר אנו ניגע בנקודות הקטנות שכל אחד צריך להכיר בכדי לוודא שמדובר על ריהוט איכותי מן השורה הראשונה.

כסאות בוכנה למחשב ולמנהלים

תצורת הרהיט: כסא בעל 5 גלגלים המחובר לצורה של תמנון שטוח בעל 5 זרועות. עבור כסאות מחשקי מחשב וילדים, נדרשת בוכנה קטנה, בעוד שעבור מבוגרים נדרשת בוכנה בינונית. חשוב להבין כי אם אתם או ילדיכם הגעתם למצב של שקיעת הכסא לתוך הבוכנה, ניתן להציל אותו. רכשו בוכנה חדשה בחנות ריהוט משרדי ודפקו את קודמתה החוצה באמצעות מכות פטיש לחלק התחתון של הכסא מלמטה. לאחר מכן דפקו על אחת מזרועות תמנון הגלגלים ושלפו את הבוכנה התקולה. הכניסו את החדשה לכסא תחילה, כשהוא הפוך על שולחן ולאחר מכן חברו את חישוקי הפלסטיק ומתחתיהם את תמנון הגלגלים. הניחו מהר את הכסא על הקרקע ושבו עליו כדי ללחוץ את המחברים החדשים. בדקו שהכסא עולה ויורד כמו פעם. זכרו כי עובי הבוכנה קובע את התקניות של הכסא עבור ילדים מחד (שזקוקים לבוכנה קטנה) ומבוגרים מאידך (שזקוקים לבוכנה יותר גדולה בעלת כושר סחיבה ונשיאה ארוכה יותר).

שולחנות מחשב לילדים ולמבוגרים

שולחן המחשב הכי נמכר לילדים בחנות ריהוט משרדי הוא השולחן המודולרי: עץ דחוס או מזונית עם קליפת עץ, ובקצה שלה פרזול בצבע שחור או לבן. השולחן כולל מגירה למקלדת ומקום להציב עליו מסך ומכשיר חשמלי נוסף, לרוב את המחשב עצמו או המדפסת. שולחן מחשב למבוגרים הוא שולחן גדול יותר ורחב יותר, עם פרזול מתכתי, לרוב אלומיניום. בשולחנות למבוגרים, הן כשמדובר בעמדת עבודה אישית והן כשמדובר על שולחן ישיבות, חשוב לדאוג שיהיו תעלות להשחלת כבלים ואם אפשר – דוקינג סטיישן לחיבור מכשירי מחשב ישירות לשולחן מבלי להיעזר במחשב עצמו.

התקני אחסון פתוחים וסגורים

חשוב לוודא בעת רכישת ריהוט משרדי שאתם קונים החסנים המיועדים למטרות שלכם. ארונות משרדיים לחדרי ילדים לרוב לא יצריכו יותר מאחסון ניירות ומספר ספרים ומחברות, בעוד ארונות למבוגרים יצריכו עמדות תיוק מסמכי תאגיד ובגדול – ניירת בהיקף הרבה יותר גדול. במידה ומשרדכם משמש כמחסן, חשוב לרכוש ערכות מידוף המתאימות לאחסון התכולה הכבדה בה אתם מטפלים. על חנות ריהוט משרדי לעדכן אתכם בתקני המדפים והארונות על מנת שתדעו שמדובר על פריטים שמתאימים לאחסון ברמה הנדרשת לכם. חשוב לבדוק שתאי העיגון בתוך סט המדפים והארונות אכן מתאימים לתכולות, על מנת להבטיח שאתם לא קונים מוצר שרמת התאימוּת שלו למוצרים שלכם מאולצת.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

לוח כיתה

לוח כיתה

כולנו זוכרים את לוחות הכיתה בימים בהם למדנו בבית הספר. כמו בתחומים רבים אחרים, גם תחום הלוחות לכיתה השתנה, כיום ניתן לרכוש לוחות מתקדמים ופרקטיים

קרא עוד >>