לוח כיתה

לוח כיתה

כולנו זוכרים את לוחות הכיתה בימים בהם למדנו בבית הספר. כמו בתחומים רבים אחרים, גם תחום הלוחות לכיתה השתנה, כיום ניתן לרכוש לוחות מתקדמים ופרקטיים יותר. לוח כיתה שיהפוך את השיעור ליותר יעיל ופרודוקטיבי, שכן עדיין, ולמרות עידן המחשבים, ללוח הכיתה תפקיד חשוב.

לוח כיתה מזכוכית

כיום ניתן להשיג לוחות מחיקים גדולים מתקדמים, עשויים מזכוכית, מחיקים, אשר מתאימים לא רק לכתיבה, אלא גם למצגות, כך מהלך הלימודים בבית הספר יהיה אפקטיבי יותר עבור הילדים, גם אלה שיושבים בסוף, יוכלו ליהנות מלוח כיתה מתקדם.

מה היה בעבר?

בימים עברו לוח כיתה פשוט היה מיוצר מפורמייקה, לא היו יותר מידיי אפשרויות. אולם מאז זרמו הרבה מים בנהר, הזמנים השתנו, פותחו טכנולוגיות חדישות, גם בתחום זה. בנוסף, מראה לוח כיתה מזכוכית מחיק, הינו אטרקטיבי יותר, גם לכך יש חשיבות במהלך השיעור, השהייה בכיתה תהיה נעימה יותר.

לא רק לכיתות בית הספר

מדובר בלוחות מחיקים למשרד , לאולמות בהם נערכות הרצאות, במקומות בהם יש להציג מצגות, הם איכותיים ביותר ועמידים, הכתיבה הינה חלקה, לא עוד גירים נשברים, וגם קל מאוד למחוק את כל מה שכתוב, תוך זמן מאוד קצר הלוח נקי לחלוטין ואפשר לכתוב חומר נוסף.

עוד יתרונות

לוח כיתה העשוי מזכוכית ומחיק, איננו סופג צבע, לא קיים מצב שיוותרו בו אי אילו סימני מחיקה, הוא עמיד בפני כתמים, וכל זאת לאורך זמן, מדובר בתקופה של עשר שנים לפחות.

לוח שהוא גם מגנטי

זאת ועוד, אלה הם לוחות מגנטיים, כך שניתן להעביר שיעור או הרצאה ולהצמיד ללוח את המגנט, מה שמאפשר להמחיש בצורה טובה יותר. לבסוף, ניתן לרכוש לוח כיתה במספר גוונים, כמו לבנה, שקופה, חלבית ועוד.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

לוח כיתה

לוח כיתה

כולנו זוכרים את לוחות הכיתה בימים בהם למדנו בבית הספר. כמו בתחומים רבים אחרים, גם תחום הלוחות לכיתה השתנה, כיום ניתן לרכוש לוחות מתקדמים ופרקטיים

קרא עוד >>

איפה מומלץ ללמוד סייבר?

אחד התחומים המבוקשים ביותר כיום בשוק התעסוקה הוא תחום אבטחת מידע וסייבר. במאמר זה נסביר מהו סייבר, מהן המשרות בהן ניתן להשיג עבודה בתחום זה

קרא עוד >>