מקדם אתרים בגוגל

מקדם אתרים בגוגל – איזו הסמכה הוא צריך לעבור?

בשנה האחרונה, אם היה נראה שהפרסום הממומן הולך לנצח ובגדול את הקידום האורגני בגוגל, אז הגיעו ההפתעות הגדולות בדמות עדכוני הפרטיות של שלוש מארבע ענקיות האינטרנט: גוגל, פייסבוק, אפל. מי שחשב שהקידום האורגני פשט את הרגל, התחיל להבין שהקידום האורגני פה כדי להישאר.

לכן, מקדם אתרים בגוגל זהו מקצוע שימשיך להיות מאוד שימושי בעתיד הנראה לעין, ומי שיעשה זאת בצורה אורגנית, ככל הנראה יזכה ללא מעט ביקוש מקרב בעלי אתרים שיש להם עסקים ומעוניינים להתברג במקומות הראשונים בדפי החיפוש של גוגל. אם פעם מקדם אתרים היה יכול לפעול בשיטות פשוטות יחסית, וכל אחד יכל אפילו לקדם את האתר שלו בעצמו, כיום זהו עסק מורכב הרבה יותר.

יש הסמכה שמקדם אתרים בגוגל צריך לעבור?

אין בפועל הסמכה רשמית להיות מקדם אתרים בארץ או איזה גוף על שמכשיר מקדמי אתרים, עם זאת, ניתן לקבל את ההסמכה של מקדם אתרים במכללות ובתי ספר שונים ברחבי הארץ. לרוב אלו קורסים שנמשכים כמה חודשים, ופרט לחומר התיאורטי נדרשים מקדמי האתרים לצבור ניסיון מעשי במהלך הקורס (מה שכמובן יעניק להם יתרון בהמשך) באמצעות סטאז' וכן גם לבצע פרויקט גמר, כך שבסוף ההכשרה מקבלים תעודה על ידי הגוף המכשיר, יש ידע תיאורטי, ניסיון מעשי ופרויקט גדול שכבר בוצע.

בסופו של דבר, ההכשרה הזאת גורמת לכך שקל מאוד יחסית למצוא עבודה בתחום, בין אם כשכיר בחברה לקידום אתרים, או בין אם כעצמאי שמחליט לעבוד עם עסקים באופן עצמאי. כמובן שבהתחלה השכר יכול להיות נמוך יחסית (בסביבות ה-7000 ₪) אך עם הזמן לאט לאט הוא עולה ותוך כמה שנים מתחילים להבין שההסמכה כמקדם אתרים משתלמת מאוד וזהו מקצוע שבהחלט מתגמל את מי שנשאר בו לאורך זמן ועם יד על הדופק באשר לעדכונים השונים של קידום אורגני בגוגל.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

איפה מומלץ ללמוד סייבר?

אחד התחומים המבוקשים ביותר כיום בשוק התעסוקה הוא תחום אבטחת מידע וסייבר. במאמר זה נסביר מהו סייבר, מהן המשרות בהן ניתן להשיג עבודה בתחום זה

קרא עוד >>

איך ללמוד להיות ספר?

כבר זמן רב שאתם חולמים ללמוד עיצוב שיער וספרות בדרככם להיות ספרי צמרת מובילים אבל לא יודעים איך להתחיל, יש כמה דברים שכדאי שתדעו כבר

קרא עוד >>