איפה מומלץ ללמוד סייבר?

אחד התחומים המבוקשים ביותר כיום בשוק התעסוקה הוא תחום אבטחת מידע וסייבר. במאמר זה נסביר מהו סייבר, מהן המשרות בהן ניתן להשיג עבודה בתחום זה והיכן מומלץ ללמוד סייבר. התחילו לקרוא

מהו סייבר?

סייבר הוא העולם הווירטואלי אשר כולל את רשת האינטרנט ובתוכה את אתרי האינטרנט, הרשתות החברתיות ומכשירים חכמים אשר יכולים להתחבר לאינטרנט. בדומה לעולם האמיתי בו פועלים גנבים ונוכלים, גם בעולם הווירטואלי קיימים פושעים אשר נקראים 'האקרים'. מעשה פשיעה הנעשה על ידי האקרים נקרא 'התקפת סייבר' או 'תקיפת סייבר'.

מתקפה בדרך כלל כוללת גניבת מידע מסוים מגופים גדולים ברשת. נכון להיום יש אפשרות להשתלב על ידי אתרי דרושים בתחום הסייבר במגוון רחב של משרות סייבר, שעיקרן אבטחת מידע ומניעת אותן התקפות סייבר מאיימות. בין המשרות בהן יכולים להשתלב אנשים שסיימו לימודי סייבר: אנליסט סייבר, יועץ בתחום, בקר או אנליסט SOC, אבטחת אפליקציות, מנהלי אבטחת מידע.

לימודי סייבר – אז איפה ללמוד?

טרם ההחלטה להירשם אל לימודי סייבר חשוב לוודא שאותו מקום בו מעוניינים ללמוד נחשב כבעל מוניטין מוצלח בתחום. כלומר, שהמכללה היא חלק מגוף שלם אשר פועל בתחום הסייבר ומוכר בעולם התעסוקה. נכון להיום יש אפשרות להירשם אל מכללה המשתייכת אל גוף אשר מספק גם שירותי ייעוץ הגנת סייבר, שירותי ניטור מרכזיים וחברת השמה בתחום הסייבר.

נקודות חשובות נוספות – לימודי סייבר

  • מכללה ייעודית – בחירת מכללה אשר עוסקת אך ורק בתחומי הסייבר תבטיח לכם רמה מקצועית ומעודכנת של מידע בתוכנית הלימודים ופתיחת דלתות לעולם התעסוקה בסיום הלימודים.
  • ותק וניסיון – חשוב לבחור במכללה בעלת ותק וניסיון של לפחות עשר שנים וכזו אשר יכולה להציג בפניכם בוגרים מרוצים אשר מצאו משרות בתחום ולקוחות אשר מרוצים מאותם בוגרים אשר למדו במכללה.
  • הסמכות – תמיד חשוב לוודא שהמכללה ערוכה להכין את הסטודנטים שלה להסמכות בינלאומיות.
  • מרצים ותנאים – שהמרצים אשר עובדים במכללה הם מרצים בעלי ניסיון ובעלי שם בתחום, שלומדים בכיתות ממוזגות ובתנאים נוחים.

בהצלחה

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

איפה מומלץ ללמוד סייבר?

אחד התחומים המבוקשים ביותר כיום בשוק התעסוקה הוא תחום אבטחת מידע וסייבר. במאמר זה נסביר מהו סייבר, מהן המשרות בהן ניתן להשיג עבודה בתחום זה

קרא עוד >>

איך ללמוד להיות ספר?

כבר זמן רב שאתם חולמים ללמוד עיצוב שיער וספרות בדרככם להיות ספרי צמרת מובילים אבל לא יודעים איך להתחיל, יש כמה דברים שכדאי שתדעו כבר

קרא עוד >>