מחשב נייד ללימודים

מחשב נייד ללימודים

לפני שתתחילו בחיפוש אחר מחשב נייד טוב לצרכים שלכם, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבדוק את דרישות המערכת הספציפיות בבית הספר או במחלקה שלכם ולהתאים לצרכים אלה את המחשב שלכם.

מחשב נייד ללימודים

ישנן מכללות, אוניברסיטאות ותוכניות ספציפיות מרכזיות שרוצות שהסטודנטים שלהן יהיו מצוידים במחשב נייד כדי לצמצם את נושאי התאמת התוכנה. אחרים יאפשרו לכם להשתמש כמעט בכל מערכת הפעלה, אך כדי להיות בצד הבטוח, עליכם לבדוק תמיד תחילה על תכונות המחשב. 

ברגע שקיבלתם מפרט כלשהו מבית הספר שלכם, צמצמו את החיפוש שלכם עוד יותר על ידי שיקול כמה מהתכונות הנפוצות ביותר בעת רכישת מחשב נייד ללימודים.

איזה גודל מסך אתם צריכים?

מסך גדול אולי נראה מדהים מבחינה ויזואלית, אך הובלתו קדימה ואחורה מהמעונות שלכם לכיתה או מהספרייה, יכולה להיות מסובכת לעיתים. המחשבים הניידים באים עם גודל המסך של 11 עד 14 אינץ' ובדרך כלל שוקלים חמישה קילו ופחות, מה שהופך אותם להרבה יותר קלים לשינוע.

עם זאת, זכרו שחוויית המשתמש במסכים קטנים יותר, עשויה להיות שונה ממה שהתרגלתם אליו, כך שתצטרכו קצת זמן להסתגל אליו. כדי למצוא את המחשב הנייד הקטן והטוב ביותר לכם, היכנסו לחנות מחשבים שאתם סומכים אליה, ונסו כמה שימוש בכמה דגמים כדי לוודא שנוח לכם עם גודל המסך. 

כמה זיכרון (RAM) אתם צריכים

דרישת העבודה מהמחשב להם אתם זקוקים, תשפיע על כמות הזיכרון שתרצו או תזדקקו לה. 4GB מספיק עבור הסטודנטים הממוצעים במכללה, אך אם אתם יכולים למצוא מחשב עם 6 או 8GB RAM במחיר תחרותי, אנחנו ממליצים לכם לרכוש מחשב זה. מחשב הוא דבר יקר, וחשוב מאוד לבחור את המתאים ביותר לצרכים שלכם.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>