קורס לימוד קייט סרפינג

קורס לימוד קייט סרפינג

מדריך קייט סרפינג האולטימטיבי אינו שיעור תחליף. כדי לעבור לימוד קייט סרפינג בבטחה, אתם צריכים מדריך מנוסה ומוסמך. לפחות עד שאתם רוכבים ושולטים ברוח כמו שצריך, למען בטיחותכם ולמען בטיחותם של אחרים.

קורס לימוד קייט סרפינג

ראשית, גלישת עפיפונים (קייטסרפינג) היא באמצעות "עפיפון" מים המרחף מעל פני השטח המונע על ידי הרוח באמצעות עפיפון ולוח כדי לנוע על פני המים.

גלישת עפיפונים רותמת את כוח הרוח דרך עפיפון גדול מסוג מצנח, זאת כדי להניע רוכב על פני המים על גלשן קטן או על קיטבורד (בדומה ללוח וואק).

האם קייטסרפינג זקוק לגלים?

למרות שהשם כולל גלישה, גלישת עפיפונים אינה זקוקה לגלים, הרוח היא הכוח היחיד הדרוש בכדי להניע אתכם. מיקומי מים שטוחים  כמו קמבר מועדפים על ידי רוכבים המעוניינים לבצע גלישה חופשי מכיוון שהמים חלקים כל כך קלים להמריא ולנחות עליהם. 

עם מגוון התנאים הגדול לרכוב בו, בין אם 'לגלוש' בין הגלים, לצאת לקפיצות גדולות , להוציא GPS לרשומות מהירות, ללמוד טריק חדש בסגנון חופשי או גלישת עפיפוני הרפתקאות למרחקים ארוכים – לא הופך להיות משעמם או חוזר על עצמו.

מה זה עפיפונים מתנפחים?

עפיפונים עם צינורות מתנפחים משמשים לייצור המשיכה והתנועה מהרוח. החלקים המתנפחים של העפיפונים עוזרים להחזיק את הצורה ומאפשרים גם לעפיפון לצוף ולכן משגרים אותו מחדש מתוך המים.

גדלים שונים של עפיפונים משמשים לגלישת הקייטסרפינג – תלוי בכוחו של הרוח והגודל של הגולש, קראו עוד באתר חנות סורפו.

האם ניתן לעצב קייט סרפינג?

מאז 2006 חל שינוי מאסיבי בעיצוב עפיפוני גלישה. כלומר בעפיפון ה- C. עפיפוני C נקראים בגלל צורתם המעוקלת מאוד ויוצרת את האות C.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>