קורס QA

חולם לעבוד בהייטק? קורס QA זה בשבילך

אם אתם חולמים על עבודה בהיי טק, תוכלו להתרשם ממגוון קורסים שונים באתר הזה שמבטיחים לכם את מירב התמורה כאשר תסיימו אותם, אך איזה מהם הוא הריווחי והמשתלם ביותר? קורס QA זה בדיוק מה שאתם חייבים להכיר.

חולם לעבוד בהייטק? קורס QA זה בשבילך

רבים שואלים את עצמם באיזה מקצוע עליהם לעבוד כאשר יצאו לשוק העבודה אחרי צבא או סתם בגיל צעיר לפני הצבא ובאמצע החיים. כששואלים אותי, אני תמיד אומר – גם לחברים שלי; קורס QA הוא הדבר הבא בעולם ההיי טק, מומלץ להבין גם מה זה אוטומציה בכלל. 

הוא קליל יותר מאשר קורסים אחרים ועשוי להיות משתלם יותר גם לאלו שאין להם יותר מידי רקע בעולם ההייטק. 

עבודה ב QA – מאיפה הכל התחיל?

אבטחת איכות, והמתודולוגיות העומדות מאחוריה, היוותה פריצת דרך אמיתית בפיתוח תוכנה – ובעקבות כך גם בפיתוח תהליכים להפעלת חברות, בדיוק באותה דרך שהתחילה הזריזות כגישה לפיתוח IT וחדרה לפרויקטים עסקיים רגילים.

ההדרכה באמת מיועדת לשנות את מערך התודעה של האנשים העוסקים בפיתוח תוכנה ותהליכים עסקיים, כך שיש לכם גישה ראשונה ואיכותית קבועה. בימים הראשונים, מושג הנהיגה היה נכון לראשונה ולמרות שזה נראה עניין שבשגרה, באותה תקופה זה היה מאתגר. 

שני סוגי מפתחים

עבדתי עם שני מפתחי תוכנה מבריקים שהיו מוטבים זה מזה בגישה מוחלטת. אחד מהם היה הגנתי מאוד, ושבר את הכל לגורמים הניתנים לניהול שניתן היה לבחון בצורה עצמאית. הוא היה איטי להפליא לייצר כל דבר, אבל מה שהפיק בדרך כלל המשיך לעבוד. 

השני היה הרבה יותר אינטואיטיבי, ועשה את עבודתו בבדיקה היקפית יותר ופחות ממוקדת, כאשר זו גם דרך מעולה להיות מפתח.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>