תפילה להצלחה במבחן

תפילה להצלחה במבחן

תפילה להצלחה במבחן

יש לא מעט אמונות טפלות, סגולות שונות שאנשים מייחסים לפריטים שונים, מתוך אמונה שהם יכולים לעזור להם ברגעים קשים או לשמור עליהם שלא יקרה להם שום דבר רע, בין אם זה במהלך תהליך שהם עוברים, במהלך העבודה, הלימודים או כל דבר אחר. מן הסתם, חלק מהדברים הם לא בהכרח כתובים בשום מקום אלא מדובר במסורות ישנות שעוברות מדור לדור.

כך למשל, אנחנו יכולים למצוא היום לא מעט בני נוער ומבוגרים אשר נושאים תפילה להצלחה במבחן. על פניו זה הגיוני לחלוטין, הרי מדובר במצב מאוד מלחיץ מחד, ומאידך מאוד חשוב, כל אחד שעומד בפני מבחן בלימודים רוצה לעבור אותו על מנת להצליח, על מנת להתקדם הלאה למקומות שונים. מן הסתם, אף אחד לא מוכן להיכשל, אלא אם ממש לא איכפת לו מהלימודים.

העניין הוא, שיש אנשים שלא מסתפקים רק בלימודים ובכך שהם יכולים להצליח בכוחות עצמם. הם ימהרו להשתמש בכל דבר אפשרי בשביל להצליח בלימודים. בין היתר, הם ישתמשו בתפילות מסוגים שונים לשם כך. תפילה להצלחת במבחן זו דרך טובה להתגבר על הפחד, על הקושי ועל אינספור דברים אחרים שיכולים להשפיע על תהליך הלמידה וכן על התוצאה הסופית.

לא על התפילה לבדה

לא רק התפילה חשובה, מן הסתם. בשביל להצליח בלימודים אנחנו צריכים להשקיע, אנחנו צריכים ללמוד. מי שנוטה לחשוב שהתפילה לבדה מספיק, יגלה שזה לא כך. את מרבית העבודה הוא צריך לבצע בעצמו, דרך לימודים, דרך עבודה קשה.

חשוב להדגיש, התפילה לא יכולה להרוס מן הסתם, אלא אם מחליטים שהיא הדבר החשוב היחידי שיש. אם תולים בה את כל התקוות הרי שזה לא יספיק, חייבים ללמוד טוב בשביל להצליח.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>