ללמד ילדים אנגלית

5 דרכים ללמד ילדים אנגלית

ללמד ילדים אנגלית

זה ידוע כבר מזמן: לימודי אנגלית הם בין הדברים החיוניים ביותר בעבור ילדים, ולו בשל עולם התעסוקה וההזדמנויות העסקיות והאקדמיות שהעתיד צופן להם. כיצד ניתן ללמד את הילדים אנגלית בדרכים שאינן פורמליות? הנה כמה הצעות:

בילוי במחנה קיץ

דרך מצוינת ללמוד אנגלית היא באמצעות בילוי במחנה קיץ שמתקיים בארצות הברית. שלל הפעילויות במחנה, שמתקיימות כולן בשפה זו, מסייעות לילדים ללמוד לדבר אנגלית בסאמר סקול באופן המיטבי, ובכך משפרות את כישורי השפה ומרחיבות את אוצר המילים באופן ניכר. מחנה הקיץ מתאים לבני נוער ולגילים שונים, ולו בשל העובדה שהמחנות מחולקים לפי שכבות גיל, מה שמאפשר לילדים ליצור אינטראקציות חברתיות עם ילדים אמריקאים וישראלים בני גילם.

קריאת ספרים

ספרונים באנגלית אולי מזכירים לרבים מאיתנו את ביקורות הספרים שהגשנו בשיעורי האנגלית בבית הספר, ועם זאת טוב לדעת שמדובר באופציה מצוינת ללמוד אנגלית, ובמיוחד כשזה נוגע לקריאה וכתיבה. רכשו כמה ספרונים באנגלית ברמה שמתאימה לרמתו של הילד, ועם הזמן תוכלו לרכוש ספרים ברמה גבוהה יותר ויותר.

צפייה בטלוויזיה

למרות שרבים מעדיפים שלא לחשוף את ילדיהם למסכים, טוב לדעת שבאמצעות צפייה בסדרות באנגלית, ניתן לשפר את כישורי השפה וללמוד מילים חדשות. כמו כן, שמיעת השפה תאפשר לילדים לדעת כיצד הוגים את המילה באופן מדויק, ועל כן מדובר באפשרות די טובה להקניית השפה.

משחקי קופסה

אם חשבתם שמשחקי קופסה הפופולאריים הם מונופול, טאקי או קטאן – חשבו שוב. כיום ניתן לרכוש משחקי קופסה באנגלית, לשחק יחד עם הילדים ולארגן טורנירים משפחתיים. המשחקים הללו תורמים ללימוד השפה ולהיכרות עם מילים חדשות באנגלית. חוץ מזה – זו פעילות מהנה ומגבשת במיוחד.

האזנה לשירים

האזנה למוזיקה באנגלית יכולה לשפר את יכולותיו של הילד בשפה זו באופן משמעותי. יש משהו קסום בשירים, ולו כי מאוד קל להתמכר להאזנה למוזיקה וללמוד את מילות השיר בעל פה. כך למעשה, הילדים יכולים לשפר את יכולותיהם באנגלית, ללמוד לבטא מילים מסוימות ולהעשיר את אוצר המילים הקיים.

לימודי אנגלית הם ללא ספק חשובים וחיוניים עבור ילדים, אך לצד הלימודים הפורמליים, כדאי לשלב פעילויות שיסייעו לילדים להרחיב את ידיעת השפה באווירה קלילה וחווייתית.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>