כיצד לימודי אנגלית יהפכו אתכם לאנשי עסקים טובים יותר

כיצד לימודי אנגלית יהפכו אתכם לאנשי עסקים טובים יותר

אין ספק בכלל שבשביל להיות איש עסקים היום, חייבים לדעת אנגלית ברמה גבוהה. גם אם אנחנו לא יבואנים או יצואנים, גם אם אנחנו פועלים אך ורק בשוק המקומי, אנחנו חייבים לדעת אנגלית. שכן חלק גדול מעולם העסקים פועל בשפה הזאת, חלק גדול מההתנהלות מתבצעת באנגלית, ומן הסתם, חומרים מקצועיים, לרוב, כתובים באנגלית.

אחת כמה וכמה, נכון הדבר, אם מדובר באנשי עסקים שפועלים באופן ישיר מול גורמים בחו"ל, אנשי עסקים שיש להם חברות ועסקים במקומות שונים בעולם, בוודאי אם מדובר באנשי עסקים ישראלים שרואים את עצמם, אנשי עסקים בינלאומיים שלא משחקים רק במגרש המקומי, אלא במגרש הגלובלי.

אם כך, השאלה הנשאלת היא, האם בשביל להיות עסקים טוב, צריך לדעת אנגלית ברמה בסיסית או כפי שלימדו אותנו בבית הספר והתיכון, או שמא, מוטב שאנחנו נחדד ונשפר את האנגלית שלנו באמצעות לימודי אנגלית מדוברת. בין עם מורה פרטי, קורס פרונטאלי, קורס אונליין או אפילו קורס אנגלית בטלפון אותו אנחנו יכולים לקחת מתי שנוח לנו, וללמוד בעזרתו כיצד לנהל שיחות באנגלית עסקית, ברמה הגבוהה ביותר.

התשובה היא כן. בשביל להיות אנשי עסקים טובים יותר, רצוי שנפנה אל מסלול של לימודי אנגלית, רצוי שנעשה את זה בצורה מקצועית, עם מורים ברמה הגבוהה ביותר, תוך התמקדות בכל מה שקשור לאנגלית עסקית.

יש לכך שתי סיבות עיקריות. הראשונה, יש הבדל בין מה שאנחנו לומדים בבית ספר או בתיכון לבין האנגלית שאנחנו צריכים להשתמש בה בפועל, בוודאי כשמדובר על שיחות עסקיות. הפער הוא עצום, ובשביל להשלים אותו, רצוי שנבין תחילה מהו הפער, וכיצד משלימים אותו. לשם כך, אנחנו צריכים לקחת קורס בלימודי אנגלית.

הסיבה השנייה היא, ייתכן מאוד שעם השנים, היכולת שלנו לנהל שיחה באנגלית ויתרה מזו, לכתוב מכתבים או מאמרים באנגלית, בלי שגיאות, פחתה. במסגרת הקורס של ברייט אינגליש אנחנו נלמד את כל זה שוב, ויתרה מזו נלמד כלים שיכולים לעזור לנו לעשות את זה בצורה הרבה יותר טובה. כך לא יהיו לנו שגיאות ונוכל להתנהל באנגלית עסקית ברמה הגבוהה ביותר.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>