קורס הנהלת חשבונות

קורס הנהלת חשבונות למי שרוצה להשתלב במהירות בשוק העבודה

קורס הנהלת חשבונות

אחד המקצועות הנחשקים ביותר בשוק הוא מקצוע הנהלת החשבונות. בעוד אנשים רבים לומדים את המקצוע כדי להרחיב את ההכשרה המקצועית שלהם, הרי שגם אנשים ללא הכשרה מקצועית או תואר כלל יכולים ללמוד את המקצוע ולספק שירותים מקצועיים עם תעודת מטעם משרד הכלכלה. אז אם אתם מחפשים להשתלב במהירות בשוק העבודה זהו הקורס עבורכם.

מי לומד הנהלת חשבונות?

  • מזכירות – מזכירות או פקידות הן מקצוע נפוץ בישראל היכול לתת עבודה גם ללא הכשרה מקצועית מסוימת מלבד אולי ניסיון בעבודה מול מחשב והתנהלות נכונה ונעימה מול אנשים. עובדים ועובדים הפועלים במקצוע זה ומעוניינים להיות בעלי ערך רב יותר עבור בית העסק בו הם עובדים או על מנת לקבל העלאה במשכורת ולשלב תחום אחראיות נוסף בעבודתם – יכולים ללמוד קורס הנהלת חשבונות ולשדרג את הידע וההכשרה המקצועית שלהם.
  • בעלי עסקים – בעלי עסקים רבים, בעיקר בעלי עסקים קטנים, המעוניינים לחסוך את עלויות מנהל/ת החשבונות שלהם ולבצע את העבודה בעצמם בצורה חוקית ומקצועית.
  • מנהלים – מנהלים בדרגים שונים בחברות המעוניינים להגדיל את ההכנסה שלהם או לשדרג את הערך שלהם גם כן.
  • אנשים צעירים אחרי צבא – המחפשים מקצוע להשתלב בו יחסית במהירות בשוק העבודה, הן כשכירים והן כעצמאיים.
  • אנשים בכל גיל המחפשים הסבת מקצוע – קורס קצר בהרבה מתואר, מתאים לכל הגילאים ויכול לספק עבודה בכל גיל.
  • סטודנטים כהכשרה מקצועית נוספת – המעוניינים לקבל תעודת הכשרה נוספת מטעם משרד הכלכלה כתוספת לתואר שלהם או לאחר לימודי התואר שלהם על מנת להשיג עבודה טובה יותר ומשכורת טובה יותר.

מהם תנאי הקבלה לקורס זה?

שלא כמו מקצועות רבים אחרים או לימוד תואר הדורשים תנאי קבלה נוקשים יותר, הרי שבקורס הנהלת חשבונות תנאי קבלה הרבה יותר מאפשרים עבור מרבית הקהילה. ניתן להתקבל לקורס גם אם יש לכם רק 12 שנות לימוד ולבצע מבחן קבלה או 11 שנות לימוד עם יחידה אחת לפחות במתמטיקה ומבחן קבלה. כמו כן יש הצורך לעבור ועדת קבלה וראיון אישי בעת ההרשמה לצורך התרשמות מכם.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>