קורס ליזמי נדלן

הקורסים הכי חשובים עבור יזמי נדל"ן

אין שאלה שתחום הנדל"ן מושך לא מעט יזמים בנשמתם ואנשים שמבקשים להיכנס לתחום, אך תמיד עולה השאלה כיצד להתחיל – מהי הלבנה הראשונה שיש להעמיד בתחתית התהליך על מנת ליצוק קרקע מוצקה שתוביל להגשמת המטרה. גם אתם תוהים לגבי כך, טוב לדעת שניתן להיעזר במגוון קורסים שנוגעים בתחום, קורסים שמיועדים הן עבור אנשים שנמצאים בתחילת דרכם והן עבור אנשי עסקים בעלי ניסיון. סקרנים לגבי הקורסים השונים? הכירו שורת קורסים מגוונים:

קורס ליזמי נדלן


קורס פינוי בינוי

פרויקט פינוי בינוי נחשב כיום לדבר החם ביותר ועל כן טוב למצוא שיש קורס ממוקד בתחום – קורס פינוי בינוי, וזאת כי אם מייחלים להרוויח מהאופציה את המרב, הרי שיש צורך ביכולות מאוד גבוהות. למה ניתן לצפות מהקורס? להכיר לעומק את מאפייני התוכנית, ללמוד כיצד מאתרים הזדמנויות, להכיר מודלים בתחום, לקבל כלים חשובים, להבין כיצד מחברים בין שלל הגופים המעורבים, ללמוד כיצד נכון להתנהל אל מול הדיירים, להבין לעומק את תחום המיסוי, ללמוד כיצד נערכים לקראת התכנון הראשוני וכדומה. קורס זה מיועד עבור קהל יעד מגוון – כגון עורכי דין מקרקעין, יזמי נדל"ן, מהנדסים, שמאים, קבלני בנייה, אדריכלים ובאופן כללי עבור אנשי מקצוע שמבקשים להוביל פרויקט בתחום.


קורס יזמות נדל"ן

מדובר בקורס ראשוני, כזה שמיועד לאנשים שטרם צברו ניסיון מקיף בתחום. הקורס מציג את עולם הנדל"ן באופן מעמיק, מציג את הכלים המעשיים שניתן לנצל בתחילת הדרך ובאופן כללי נוגע בכול מה שעסקת נדל"ן עשויה להצריך – תמ"א 37, משכנתאות, עקרונות מנחים עבור טווית עסקה, הגנה משפטית, בחינת הטריטוריה המידית של הנכס, ניהול משא ומתן, מתן טיפים עבור גיוס הון ראשוני, שיטות לזיהוי נכסים כדאיים ועוד.


קורס השקעות נדל"ן

לא מעט אנשים מבקשים לבצע השקעת נדל"ן חכמה אך חסר להם מידע, ועל כן קורס השקעות נדל"ן כה חשוב, כיוון שהוא מאפשר לקבל החלטה מושכלת. כך למשל הקורס מלמד מה יש לבדוק לפני: מידע שנוגע לתוכניות פיתוח עתידניות, אופי התחבורה הציבורית, הימצאות של מוסדות לימוד צמודים, האם הנכס עתיד לעבור שיפוצים, האם הוא אכן שייך למי שטוען עליו בעלות וכדומה.


קורס מיסוי נדל"ן

כל עסקת נדל"ן מורכבת מאינספור פרמטרים, כך שבין היתר גם חשוב להבין בתחום מיסוי הנדל"ן. מכאן שטוב למצוא שקיים קורס מקיף בנושא, קורס שמהווה פרמטר חובה עבור כל מנהל חברה, חשבונאי וכדומה. בקורס עוברים על שורת נושאים רלוונטיים לצד הגדרות מהותיות, כגון מיסוי קבוצות רכישה, התחדשות עירונית, מס רכישה, חוק עידוד השקעת הון, מיסוי מקרקעין, מיסוי פעולות תכנוניות וכדומה.


קורס תיווך במקרקעין

תחום התיווך רלוונטי ומאוד מאתגר, ועל כן כאשר מבקשים לתווך דירה, מגרש, נחלה, בניין, או אפילו רק גג שמגיע עם זכויות בנייה, הרי שמוטב לעבור קורס ייעודי בתחום, ולו על מנת שיתאפשר להחזיק ברישיון מתווך אותו משווק משרד המשפטים. מכאן שגם אם לכם באופן אישי אין הון ראשוני, אין זה אומר שאינכם יכולים להשתלב בתחום. בוגרי הקורס יכולים להפוך לעצמאיים, או לחלופין לחבור אל משרדי תיווך, כך שבין אם מתכננים שזו תהיה הפרנסה העיקרית, או רק הכנסה צדדית – קורס זה חשוב ביותר.


קורס השבחת נדל"ן

השבחת נדל"ן מהווה נישה מאוד מעניינת ורווחית בתחום הנדל"ן, ועל כן קורס בתחום מלמד אודות הפוטנציאל, כיצד בוחרים את אופציית ההשבחה הרצויה, כיצד חוברים אל אנשי מקצוע משלימים, מכירים לעומק את היבט המיסוי וההיטלים, בוחנים שיקולי תזמון, למדים לאמוד את השווי החדש וכדומה.


מייצרים יתרון יחסי!

מכאן שאם נסכם, נציין שתחום הנדל"ן מהווה הבטחה, אך על מנת להתמודד מולו נכונה, יש לעבור קורסים נקודתיים, כאשר כל קורס מייצר נדבך נוסף, נדבך שעשוי להוביל אל עבר העסקה הרווחית הבאה. 

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>