קורס מעצבים גרפיים חיפה

קורס מעצבים גרפיים חיפה והצפון

מחפשים מקצוע יצירתי כמו עיצוב גרפי? במאמר זה נספר לכם איך להיות מעצבים גרפיים וגרפיקאים בעיר חיפה והצפון. מקצוע העיצוב גרפי נחשב לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בתעשיית ההייטק והדפוס יחדיו, אין פלא שהשכר של מעצבים וגרפיקאים מתחילים הוא גבוה ביותר לעומת מקצועות אחרים, מקצועות ההנדסה כיום בשוק נחשבים למבוקשים ועם הכנסה גבוהה מאוד. המחסור בכוח אדם בתחום יוצר את הביקוש ואיתו התחרות בחיפוש עובדים איכותיים, האם גם אתם יכולים להיות חלק מהנתח הזה שנקרא עיצוב גרפי? התשובה כן בהחלט, כיום יש מעצבים גרפיים בתפקידי מפתח אפילו לא למדו והצליחו להתברג בתחום הזה וכל זה רק בגלל תיק העבודות שלהם שפתח להם דלתות בתחום הזה.

קורס מעצבים גרפיים חיפה

נושאי הלימודים במסלול קורס מעצבים גרפיים חיפה והצפון

לימודים בעיצוב גרפי כוללים תחילה את כל החוקים של עיצוב גרפי, כיצד לחשוב כמעצב גרפי יצירתי, איזה גרפיקה להכניס לעיצוב ומה לא צריך, מהו עומס ויזואלי וכיצד לנווט את המסר שיעבוד בשביל הלקוחות שלכם, הלימודים כוללים תרגילי תורת הצבעים ומה כל צבע מסמל בתחום, כיצד להניח את האלמנטים הגרפיים שיהיו קשורים לאלמנטים גרפיים אחרים דהיינו קומפוזיציה גרפית נכונה, בכל התחום של העיצוב גרפי יש חוקים שמושלכים לתוך התוכנות הגרפיות שהם בעצם כלי העבודה היחידי שהמעצבים הגרפיים מתמודדים בקריירת העיצוב. בניית מיתוג עסקי והתאמה קונספטואליות הולמת בהתאם לרעיון העסקי שאותו אנו מעצבים. הלימודים כוללים עיצובי מודעות פרסומיות לקידום מכירות ושיווק רב תחומי, עיצוב וקידום מכירות ברשתות החברתיות כגון פייסבוק אינסטגרם ועוד. כיום שיש מגוון רחב של אפשרויות חינמיות לפרסום עסקים נוצר צורך רב בתמונות מעוצבות עם טקסט כדי להטמיע את תהליכי השיווק בצורה טובה בכל האפיקים הללו.

 

התוכנות הנלמדות במסלולי לימודים מעצבים גרפיים בחיפה והצפון

כמו שאמרנו קודם כדי להיות גרפיקאים ומעצבים עליכם ללמוד את כל חוקי העיצוב הגרפי, לאחר שהטמעתם את חוקי העיצוב מתחילה העבודה הכי כייפית וזה עבודה על התוכנות הגרפיות, התוכנות בגרפיקה ממוחשבת של חברת אדובי הם בעצם כלי העבודה היחידים של הגרפיקאים, הגרפיקאים והמעצבים יבנו אלמנטים גרפיים ויטמיעו את כל הידע שצברו בתוכנות של חברת אדובי, חברת אדובי היא החברה שמפתחת את כלי העבודה של הגרפיקאים והמעצבים הגרפיים, התוכנות בתחום גרפיקה ממוחשבת שיהיו הנם : פוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנת האינדיזיין, למה צריך בכלל 3 תוכנות לעבודה גרפית? כל תוכנה יש לה תפקיד אחר ותוכנות מסוימות עובדות על נושאים מסוימים שתוכנות אחרות לא יכולות לבצע בפירוט הבא תוכלו להבין בקצרה מה כל תוכנה גרפית עושה.

תוכנת הגרפיקה פוטושופ – אדובי פוטושופ מאפשרת לבצע עיצובים באמצעות טקסטים ותמונות יחדיו, המעצבים יקבלו תמונות מיוחדות מהצלמים כדי לבצע מניפולציות שונות על התמונות ולהביא עיצוב גרפי שימכור, חלק מהתמונות ניתנות לקנייה או בשימוש חינם באתרים שמאפשרים הורדת גרפיקות חינם, המעצבים יסגננו את המודעה ויעצבו את הגרפיקה שתעבוד בשביל הלקוחות שלהם וימכרו ברשתות החברתיות או בעולם הדפוס הכל תלוי מה הפרויקט שעומד מולם.

 

תוכנת הגרפיקה אילוסטרייטור – אילוסטרייטור נחשבת לתוכנת וקטורית שדרכה מעצבים את כל תהליכי המיתוג של עסקים, החל מעיצובי לוגואים, איורים וציורים לעולם העסקים כגון שילוב של תמונה עם ציור גרפי כדי לתת טוויסט גרפי במודעה ולהראות חשיבה יצירתית לקידום מכירות, תוכנת האילוסטרייטור אחראית על עיצובי אריזות ובניית קווי הדפסה לתחום זה, תוכנת האילוסטרייטור עובדת על קווים וצורות והמעצבים לוקחים אותה לצרכים מסוימים שתוכנת הפוטושופ לא יכולה לתת, התוכנה שימושית מאוד לאו דווקא בתחום העיצוב גרפי ונוכל לראות שימוש בתוכנה גם בעולם האופנה, הדמיות דיגיטליות וכמובן בעיצוב מוצר.

 

תוכנת הגרפיקה אינדיזיין – אינדיזיין שימושית מאוד בהוצאות לאור ובבתי דפוס, התוכנה פחות תוכנת עיצוב גרפי ואת כל הגרפיקות שמכניסים לתוך התוכנה יגיעו מתוכנות הפוטושופ ואילוסטרייטור, לתוכנה נייבא טקסטים מתוכנות מלל אחרות כגון וורד הפופלרית, התוכנה קלה מאוד ועובדת מצוין עם טקסטים רבים לעומת תוכנות אחרות שלא יכולות לעבוד עם כמויות של טקסטים, לדוגמה תביאו מתוכנת הוורד 300 עמודים ותוך דקה תוכלו לשלב אותם בתוכנת האינדיזיין, הכנת קטלוג או ספר יהיה קל מאוד והיות מה שישאר למעצבי הגרפיקה זה רק לבצע עיטורים גרפיים מתאימים ליד תיבות הטקסטים שיהיו בעמודים השונים, התוכנה מאוד פופולרית בהוצאות לאור ובהכנת עיתונים דיגיטליים.

 

תעודה ועל תיק העבודות במסלולי לימודי מעצבים גרפיים בחיפה

כיום תעודות כבר לא פותחות לאף אחד דלת כניסה לעולם ההייטק, מה שיפתח לכם כניסה לעולם זה יהיה תיק העבודות שלכם, תיק העבודות יהיו דוגמאות שעיצבתם במהלך הלימודים שלכם בעיצוב, דוגמאות רבות של לוגואים והסברים על תהליכי המיתוג שהלקוחות שלכם אהבו יותר ואהבו פחות, מאוד חשוב להראות תהליכי עבודה לכל אורך תיק העבודות שלכם, תיק העבודות יכיל מודעות פרסומיות לקידום מכירות ועוד אין ספור תחומים שונים בעולם העיצוב גרפי רב תחומי, מומלץ להכין חוברת בתוכנת האינדיזיין בו יהיו כל העבודות שלכם, להוסיף הסברים קלים ליד כל עבודת עיצוב כדי להסביר לצופה בתיק שלכם מה היה מהות העבודה ולמה עשיתם את מה שעשיתם, מאוד חשוב להסביר את בחירת הצבעים ולמה בחרתם בצבע מסוים לעומת צבע אחר, המטרה בתיק העבודות להראות שאתם מבינים את עולם העיצוב גרפי ואתם יודעים בדיוק מה לעשות במידה והחברה שהולכת להעסיק אתכם תסמוך עליכם לביצוע עבודות גרפיות שונות לפי בקשה.

 

לימודים אחד על אחד מעצבים גרפיים וגרפיקאים בחיפה והצפון או אונליין

אם אתם גרים בחיפה והצפון תוכלו ללמוד את מקצוע העיצוב גרפי בשיטת לימודים אחד על אחד עם מורים פרטיים לעיצוב גרפי, הלימודים הנם לימודי תעודה ותיק עבודות בו נתרכז לכל אורך הלימודים בעיצוב, הלימודים לרוב לוקחים 10 חודשי לימוד ולכל אורך הלימודים תלמדו את כל נושאי הלימוד, לימודים אישיים ידועים כלימודים איכותיים יותר היות וכל תשומת הלב מופנת רק אליכם, במהלך השיעור המורה ידגים לכם צעד אחר צעד בתוכנות הגרפיות איך לעצב בצורה נכונה ולאחר כל ההסברים אתם תקבלו מטלות גרפיות בסטודיו כדי לראות שאתם באמת מבינים את החומר שלמדתם בצורה טובה, במידה ויש לכם חומר לא ברור המורה יסביר לכם שוב ושוב את מטרת התרגיל וכיצד לפתור אותו, המטרה בלימודים היא לפתח לכם את היצירתיות הגרפית וכמובן שכולנו יודעים שתרגול הוא הסוד כדי להצליח בתחום זה.

לימודים אונליין בעיצוב גרפי – גרפיקה ממוחשבת אחד על אחד

אם אתם גרים רחוק מחיפה ועדיין רוצים ללמוד באווירה פרטית ואישית המורים יוכלו להתחבר אליכם ישירות לתוכנת הגרפיקה שיש לכם במחשב, דרך תוכנת חיבור המורה יוכל לעבוד על התוכנה שיש אצלכם דרך תוכנות לחיבור מרחוק, הלימודים יהיו בדיוק כמו שאתם לומדים בסטודיו, במידה ויש לכם חומר לא ברור המורה יחזור איתכם שוב ושוב עד שתבינו את החומר במלואו, כמובן שתוכלו לשלב בין לימודים אונליין לבין לימודים פרונטליים, הלימודים האישיים בסטודיו או באונליין יביאו אתכם למקומות מאוד גבוהים בתחום בגלל שיטת הלימודים אחד על אחד, תוכלו לשלב לימודים ועבודה מבלי להפריע למהלך החיים שגם ככה עמוס לכולם.

באדיבות סטודיו סול לימודי עיצוב גרפי אחד על אחד בחיפה והצפון

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>