קורס עיצוב גרפי חיפה

קורס עיצוב גרפי חיפה – הכניסה שלכם לעולם האמנות הדיגיטלית

כל המידע על מסלולי עיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת לגרים בחיפה והצפון, במאמר זה תקבלו פרטים רחבים על מסלול הלימודים לקריירת מעצבי גרפיקה דיגיטלית עם אפשרות לעבודה בעולם הייטק וחברות פרסום. כידוע לכולם ישראל הנה מעצמה טכנולוגית שמפתחת ומייצרת טכנולוגיה לכל העולם. תחום העיצוב הגרפי ועולם ההייטק שואב לתוכו מעצבים גרפיים מידי יום מה שיוצר מחסור בכוח אדם הן בעולם הדפוס שלא מת ורק מתפתח וכמובן לעולם האינטרנט ועיצוב אתרים. כיום תחום העיצוב הגרפי שינה את פניו והעבודה היא בשפע למי שמפגין יצירתיות ונכנס לנישות שונות. אם בעבר היה נהוג לחשוב שמעצבים גרפיים נמצאים רק בחברות פרסום בעיצובי לוגו ובניית תדמית לעסקים היום נראה בכל הענפים את המעצבים הגרפיים נותנים פתרונות עיצוב החל מעולם האופנה ועד לעולם עיצוב ופיתוח אפליקציות.

קורס עיצוב גרפי חיפה

 

מה לומדים כדי להיות מעצבים גרפיים וגרפיקאים – וקצת על התעודה

כדי להיות מעצבים גרפיים תחילה עליכם ללמוד את חוקי העיצוב ומה כל חוק וחוק אומר. חוקי העיצוב מתבטאים בהעברת מסר עם צבע מסוים, חוקי צבעי המים והצבעים החמים, כיצד לשדר יוקרתיות ועוצמה עם הכלה של אלמנטים גרפיים מפוזרים נכון ליצירת עיצוב גרפי כובש ומעביר נכון.  האלמנטים הגרפיים יעוצבו בתוכנות לגרפיקה ממוחשבת של חברת אדובי. אדובי המובילה בתחומה בתוכנות הגרפיות מאפשרת לכל מעצב גרפיקה לעצב בקלות ובמהירות כל עיצוב גרפי ולכל מטרה. התוכנות הפופולריות בתעשייה הם: פוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנת האינדיזיין, לכל תוכנה יש תפקיד אחר בקריירת המעצבים הגרפיים והם ישרתו את המעצבים לקידום מכירות על ידי מודעות מעוצבות או עיצוב אייקונים לאתרי אינטרנט. כיום תעודות בתחום זה כבר לא פותחות דלתות לאף אחד אמנם תקבלו תעודה שתעיד על השכלתכם אך מה שיבדקו בעת קבלתכם לעבודה זה אך ורק איך תיק העבודות שלכם נראה.

 

מה כל תוכנה עושה בעיצוב גרפי

לאחר שהבנו שעולם העיצוב גרפי הוא לא רק תוכנות גרפיקה אלה הטמעת העיצוב בתוכנות הללו נפרט לכם על המהות של כל תוכנה ולאיזה מטרה היא משמשת את הגרפיקאים.

  • פוטושופ – משמשת את המעצבים הגרפיים ליצירת מניפולציות על תמונות לקידום מכירות והעברת מסרים שהבסיס שלהם זה תמונות.
  • אילוסטרייטור – הנה התוכנה המרכזית ביותר בלימודי עיצוב גרפי והיא אחראית על בניית תהליכי מיתוג, ציור ואיור עסקי, בניית קונספט לעיצוב אריזות ועוד, התוכנה הנה תוכנה וקטורית ורוב העיצובים שלה הם על ידי קווים וצורות ליצירת אלמנטים שונים.
  • אינדיזיין – תוכנה זו מיועדת לבניית חוברות וקטלוגים לעולם הדפוס והאינטרנט, התוכנה איננה תוכנה שדרכה תוכלו לעצב גרפיקות ורוב העיצובים שיהיו בה יקלטו מתוכנות הפוטושופ ואילוסטרייטור.

 

ללמוד אונליין עיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת דרך האינטרנט – איך זה קורה?

כיום תוכלו ללמוד לאו דווקא במסגרות הרגילות של הליכה פיזית למכללה לעיצוב גרפי או בית ספר לגרפיקה, תוכלו ללמוד גם מהבית בהוראה אונליין עם מורים המחוברים למחשב שלכם ועבודה משותפת תוך שיתוף מסכים, מכללת סולו הקיימת בשוק מעל 12 שנה מאפשרת לכל אחד שמרגיש חלק מעולם העיצוב גרפי לקחת צעד אחד קדימה את הקריירה שלו וללמוד להיות מעצבים גרפיים מקצועיים עם תעודה ותיק עבודות.

באדיבות מכללת סולו קורס עיצוב גרפי בחיפה – לומדים אחד על אחד לתעודה ותיק עבודות בעיצוב גרפי.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>