סדנאות עם מרצים מובילים

סגול: סדנאות עם מרצים מובילים בתחומם

סגול היא הבית למרצים מכל התחומים

סגול היא חברה שמאגדת מבחר מרצים מכל התחומים, ובכל הארץ, המתאימה את התכנים לקהל היעד, לגילאים, למאפיינים ולחבילה שאתם בוחרים לרכוש באופן ספציפי.

המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שמובילים בתחומם ויודעים לספר על כל הפרטים הקטנים שבדרך. המרצים שלנו מתאימים את התכנים לאוכלוסיית היעד, לאופי החבילה שנרכשה, ויודעים לעשות את התיווך בין כל סיטואציה, למידת העברת המידע והתמורה שלה.

סדנאות עם מרצים מובילים

אנחנו בסגול מתחייבים על תכנים איכותיים

אין אנחנו בסגול יכולים לשער את שעובר עליכם בעת בחירת מרצים באופן ממוקד. השוק היום התרחב, ואין אתם יכולים לדעת בודאות כי עשיתם את הבחירה הנכונה, עד הרגע שבו החלטתם להזמין מרצה זה או אחר. אנחנו בסגול עושים בשבילכם את הבחירה, ומתחייבים לתת לכם את המרצים שאנו בחרנו בשבילכם, על סמך המלצות, ניסיון ויכולת מקצועית לעשות זאת.

אנחנו מכירים את המגבלות שיש כיום בשוק, את האפשרויות התקציביות השונות, ומתאימים לכם את הטוב ביותר, בדיוק במידה שאתם מעונינים להשקיע. בכל דרך שנבחר, אנו הולכים יד ביד לעתיד של שיתוף פעולה פורה. אנחנו מכירים בערך ההשקעה בלקוח, ואתם, כלקוחותינו, תקבלו את הטוב ביותר, בשירות אדיב ומקצועי, עד הפרט האחרון.

אורח חיים בריא במקומות העבודה

יותר מכל, כרגע, שמנו לנו כדגל, לקדם אורח חיים בריא במקומות העבודה. אנחנו מנהלים לוח זמנים צפוף של מרצים מוכשרים ומובחרים בתחומם, שעוברים בין המקומות, ומעבירים את המידע החיוני, הפרקטיקה כיצד ליישם זאת והאפשרויות העומדות בפני כל אחד לעשות זאת. אנחנו מאמינים אצלנו בסגול, שאורח חיים בהרצאות של מרצים מובילים בתחומם, יעשה את השינוי שכולנו מייחלים לו.

אורח החיים הבריא מורכב מתחומים שונים המשלבים תזונה בריאה וטבעית, צמחי מרפא ותמציות ותבלינים מהצומח, טכניקות מגע שונות המשלבות ריפוי והעצמה, ושינוי הרגלים החותר לאימוץ הרגלי אורח חיים בריא ונכון יותר לכל אחד. המרצים שלנו יודעים להעביר את המסר, והיו בטוחים, כי לכל הרצאה כזו, יהיו אדוות שינשאו רחוק מעבר למה שדמיינתם.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>