רמי שקלים

קורס קבלה אצל המומחה רמי שקלים

לא מעט אנשים מעוניינים לעבור קורס במהלך השנים, בין אם זה אצל רבנים מסוימים ובין אם זה אצל גורמים מקצועיים שלמדו את הנושא מקרוב ומעבירים קורסים לקהל הרחב. אחד מהם הוא ד"ר רמי שקלים אשר נחשב למוביל בתחום.

ד"ר רמי שקלים למד קבלה אצל גדול המקובלים רבי מרדכי שערבי, אחרי שהוא למד מדעים באוניברסיטה. בהמשך ללימודיו אצל הרב, הוא גם למד באוניברסיטה את כל הנושא של תורת הקבלה על כל המשתמע מכך, כולל הקשרים לעולם החלומות, גלגול נשמות, עולם הנומרולוגיה, ועוד. את לימודיו הוא סיים עם שלושה תארים בתחום וכיום הוא דוקטור בנושא זה.

מלבד לימודים רבים ומעמיקים, הרי שהוא גם כתב ספרים שונים בנושא אשר נמכרים בחנויות רבות וכן באתר שלו. לצד הספרים, הוא מעביר גם הרצאות וסדנאות בנשוא, וכן קורסים לקהל הרחב אשר מתעניין בתחום. קורסים אלה מתאימים הן לאנשים שמבקשים להכיר את עולם הקבלה מהצד הדתי ומצדדים אחרים, וכן לאנשים שמבקרים להכיר את הנושא מהיבטים חברתיים, תרבותיים ואחרים.

רמי שקלים

צריך לומר, הקורסים פתוחים לכולם ויכולים להתאים למגוון רחב של אנשים. אין זה חובה להיות גדול בתורה בשביל להירשם לקורס וזו גם לא חובה להתנסות בנושא, אלא אפשר ללמוד את הקבלה באופן תיאורטי, כתחום עניין תרבותי או היסטורי, שכן במהלך הקורס לומדים לא מעט על תולדות עם ישראל ומנהגיו במהלך השנים.

קורס קבלה אשר מועבר על ידי ד"ר רמי שקלים, הוא קורס מאוד מעמיק אשר מכיל מידע רב אשר נאסף ממקורות שונים במהלך השנים. ד"ר שקלים ערך אינספור מחקרים בנושא והוא הביא לאותם לכתוב בספריו השונים וכאמור, הוא גם הפך אותם לנושא במסגרת הקורסים השונים אותם הוא מלמד.

צריך לומר, כל מי שנרשם לקורס אצל ד"ר שקלים יכול ליהנות מחשיפה מאוד איכותית לנושא וכן ממרצה אשר יודע כיצד להעביר את החומר בצורה טובה, מעניינת וייחודית, לא במקרה הוא זוכה להצלחה גדולה בקרב קהלים רבים, והקורסים מושכים אליהם קהל רב ומגוון מקבוצות שונות באוכלוסייה.

 

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>