מכינה לעיצוב

מכינה לעיצוב ובניית תיק עבודות

יש אנשים שאוהבים להתבונן בדברים יפים, ואחרים מבקשים ליצור יופי. מכינה לעיצוב מיועדת לכל מי שמעוניין להשתלב בתחום האדריכלות, העיצוב, הצורפות ועוד מגוון רחב של תחומים אחרים. כאן ניתן לקבל את כל הכלים הדרושים כדי להשתלב בלימודי המשך.

מדוע דווקא מכינה?

המכינה כשמה כן היא. היא נועדה להכין את התלמידים לקראת הלימודים האינטנסיביים במוסדות לימוד שונים. כי בינינו, מרבית התלמידים אינם מוכנים באמת ללמידה. על פי רוב, מדובר בתלמידים אשר השתחררו מהצבא או חזרו מטיול של חצי שנה בדרום אמריקה. הם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה פתחו ספר או החזיקו כלי כתיבה. מכינה לעיצוב היא הזדמנות נהדרת לרענן את כל החומר הלימודי.

מכינים תיק עבודות

אם אתם מעוניינים ללמוד את אחד ממקצועות העיצוב, תצטרכו להכין מראש תיק עבודות. זאת משום שתיק העבודות הוא חלק בלתי נפרד מתנאי הקלה. במכינה איכותית ומקצועית ניתן לצבור תיק עבודות, לגלות את הסגנון האישי של כל תלמיד ותלמיד כדי שניתן יהיה להציג אותו במהלך ראיון הקבלה ללימודים.

מכינה לעיצוב

מה לומדים לאחר מכן

בסיום לימודי המכינה, יכולים התלמידים להתקבל למסלולי לימוד שונים. אלה כמה מהבולטים שבהם:

  • מעצבים בתעשייה – במהלך לימודי עיצוב תעשייתי לומדים התלמידים לפתח מוצרים שונים עבור מפעלים ותעשיות.
  • אדריכלים ומעצבי פנים – התפעלתם פעם מחדר מעוצב במיוחד? ובכן, גם אתם תוכלו לעשות זאת אם תבחרו ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים. מקצועות לימוד אלה מאפשרים לכם לעצב כל משרד או חדר ביתי, כמו גם לתכנן את תהליך הבנייה השלם.
  • הסטייליסטים – עיצוב אופנה וטקסטיל הוא תחום מבוקש בעולם וגם בארץ. אם אתם מעוניינים לקבוע מה ילבש דור העתיד, זה הזמן להירשם ללימודים.
  • מעצבים חזותיים – משרדי פרסום, ערוצי טלוויזיה ואחרים זקוקים למעצבים גרפיים טובים כדי למשוך את עינם של הלקוחות והצופים. אם אתם רוצים לבצע שינוי בעולם הוויזואלי, כדי לשקול ללמוד תקשורת חזותית.

ויש גם תעודות והמלצות

תפקידה של המכינה לעיצוב הוא לא רק להכין את התלמידים ללימודים, אלא גם לסייע להם להתקבל ללימודים הרצויים בקלות רבה יותר. משום כך, בסיום לימודי המכינה מקבלים המשתתפים תעודה ואף המלצות (אם מדובר בתלמידים מצטיינים), שיכולות לעזור להם להתקבל ללימודים במסלולים מובילים.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>