לימודי שחיה

איך לומדים לשחות במים פתוחים

לימודי שחיה

איך שוחים במים פתוחים? לימודי שחייה ידרשו מכם כמה וכמה דברים שיגדירו כי המשחה הזה היה מוצלח מיומן ונכון לכל שחיין. בגדול? ההתייחסות או האמירה כי השחייה הזו אכן נכונה בא לידי ביטוי במבחן הזמן והמרחק. אלו הם 2 פרמטרים ממה שאתם צריכים לדעת על לימודיי שחייה במים הפתוחים. לצד זה, יש עוד כמה דברים שחשוב שלא לפסוח עליהם.

אז הבנתם נכון, מסלול משחה מסומן ב4 מצופים והם יוצרים מלבן גדול אחד בים. מסלול תחרות כזה הוא למעשה יתרון לשחיינים ובפרט לשחיינים שמטרתם לשחות בים הפתוח. רוצים לדעת עוד כמה דברים שיעזרו לכם לשחות בצורה נכונה? המשיכו לקרוא.

טיפ מס' 1: שחיינים בים הפתוח מבצעים ניווט נכון

רוצים להיות כמו אותם השחיינים ששוחים בחופשיות בים הפתוח? בצעו ניווט. זה חשוב כי אנשים שיודעים לנווט היטב ולשחות בקו ישר ירווחו גם אנרגיה וגם זמן. הרעיון הוא לקצר משמעותית את מרחקי השחייה. הרעיון של שימוש בניווט מקצר את הליך השחייה וכמובן בוחר את הדרך הישרה והמדויקת לחצות את קו הסיום לפי הזמן.

טיפ מס' 2: לשחות בקו ישר

בכל שיעור או לימודי שחייה תשמעו כי לשחות בקו ישר זו דרך הטובה ביותר. זה חשוב כי שחייה ישרה אם כן יכולה לחסוך לא מעט וכמובן לתרום לא מעט מיומנות לכם השחיינים.

טיפ מס' 3: לעשות חימום לפני השחייה

מרגישים שהגוף כואב לכם הרבה אחרי השחייה? אולי כדאי לא לוותר על החימום. מה זה אומר? לפני המשחה לעשות חימום בבריכה, כך למעשה לזכות בנקודות גבוהות של הצלחה. להבין מה הולך להיות לפני כן וכך למעשה להתכונן.

בסיכום דבר, שחו בקו ישר, הכינו את עצמכם מראש לפני שאתם יוצאים לשחות בים הפתוח. זה יחסוך לכם מאמץ וגם זמן. מן הסתם, היתרון הוא גם לסגל יכולות בזמן אמת אל מול שאר המתחרים. יש לכם נטייה לברוח מהקו הישר באמצע השחייה? תמיד תוכלו לתקן זאת מבלי להרים את הראש למנווט.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>