איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר את המידע החשוב והרלוונטי ביותר לגביכם למעסיקים בפורמט ברור וקל לקריאה.

איך לכתוב קורות חיים |

קורות חיים הם הדבר הראשון שמעסיק רואה לפני שהוא מחליט האם לקבל אדם מסוים לעבודה אם לאו ולכן חשוב להבין איך לכתוב קורות חיים. המטרה היא לתקשר במהירות ולהחליט מדוע אתם כשירים באופן ייחודי לתפקיד על סמך כישוריכם וחוויותיכם

כדי ליצור קורות חיים שיעניינו את המעסיקים, תוכלו לבצע כמה צעדים פשוטים ושיטות עבודה מומלצות. המטרה העיקרית שיש לזכור, היא להפוך את קורות החיים שלכם לרלוונטיים וקריאים.

בחירת פורמט מתאים לקורות החיים |

"פורמט", הוא הסגנון והסדר שבו אתם מציגים מידע בקורות החיים שלכם. ישנם שלושה פורמטים נפוצים של קורות חיים שתוכלו לבחור מהם, תלוי מה מתאים לכם: כרונולוגי, פונקציונלי או שילוב של השניים.

פורמט כרונולוגי |

בחירה בפורמט כרונולוגי בקורות חיים, הוא אפשרות טובה אם יש לכם היסטורית עבודה מקצועית עשירה ללא פערים בתעסוקה.

פורמט פונקציונאלי |

פורמט פונקציונאלי בקורות החיים, מדגיש את סעיף הכישורים, הוא אפשרות טובה אם אתם עוברים מעבודה לעבודה לעיתים קרובות או אם יש כמה פערים בהיסטורית העבודה שלכם.

פורמט משולב |

בחירת פורמט משולב בקורות חיים, היא אפשרות טובה אם יש לכם קצת ניסיון מקצועי, שבה מיומנויות והיסטורית עבודה חשובים לכם באותה מידה.

פורמט זה הוא הסטנדרטי מבין כולם והוא נחשב לטוב ביותר עבור רוב בני האדם. פורמט זה של קו"ח נראה טוב מאוד ומציע שילוב תמונה, פונקציונאליות וסדר כרונולוגי מתאים, כך שהוא יראה את מה שחשוב לכם.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

קורס ספרות

טיפים בעיצוב שיער

חושבת ששיער יפה ומטופח עובר בגנים ואם לא אז זה אבוד? חשבי שנית. אספנו כמה טיפים ביתיים, מפתיעים ויותר ממועילים לתוצאות לא מתפשרות שיעשו לשיער

קרא עוד >>