קורס זיהוי שקרים

קורס זיהוי שקרים – איך נדע שמישהו משקר לנו

אחד הדברים השנואים עלינו, על כל אחד מאיתנו, ללא צל של ספק, זה שמישהו משקר לנו. מדובר על תכונה שאנחנו מאוד לא אוהבים ועלולים להיפגע ממנה קשות, בפרט אם מדובר באדם קרוב שנוהג כך. אם מדובר באדם רחוק, סביר להניח שאנחנו פשוט לא ניצור איתו קשר יותר ונתעלם ממנו. 

הבעיה היא, שאנחנו מוקפים לא פעם באנשים שמספרים שקרים, בין אם מתוך כוונה ברורה לשקר ובין אם לאו, בין אם מדובר באנשים טובים בסך הכל שמשתמשים בשקר על מנת להשיג עניין ספציפי, למשל נותני שירותים שמשתמשים בשקרים בשביל למכור, בשביל לספק לנו שירות בתנאים מעט פחות טובים או בעלויות נמוכות יותר מצידם ועוד. 

אחת השיטות להתמודד עם שקרים, היא באמצעות זיהוי שלהם מבעוד מועד. יש אנשים שיודעים כיצד לזהות אנשים שמשקרים וכיצד לזהות שקר כשהוא נאמר. אותם אנשים מעבירים גם קורסים לזיהוי שקרים. 

מה לומדים בקורס וכיצד הוא יכול לעזור לנו

קורס זיהוי שקרים יכול לעזור לנו בצורות שונות כולל לדעת איך לקרוא שפת גוף. הוא יכול לעזור לנו להבין טוב יותר מה הצד השני אומר, ואיך אנחנו יכולים לקלוט דרך המילים, הבעות הפנים, תנועות הגוף, האם הוא אומר דבר שקר או מדבר אמת. 

מדובר בתהליך לא פשוט, מאחר ויש אנשים שיודעים להסתיר היטב את השקרים שלהם, ולמעשה הם אמנים בתחום. יחד עם זאת, אם לומדים לזהות סימנים מסוימים, אפשר להגיע אליהם. לעיתים גם צריך לדעת כיצד לדובב את האדם שאומר דבר שקר, על מנת לאתר סתירות או דברים לא הגיוניים במה שהוא אומר, ואז ניתן לעלות על כך שהוא משקר. 

דרך קורס זיהוי שקרים יהיה אפשר לבצע את התהליך בצורה מקצועית.

קראו עוד על קורס זיהוי שקרים בלינק https://stronger.co.il/cartflows-step/human-poligraph/

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>