קורס קבלני אינסטלציה

קורס קבלני אינסטלציה

השתלבות בתחום התקנת ותחזוקת רשתות המים והביוב זה בהחלט מקצוע לחיים ודווקא בשל כך לא פעם שומעים אנשים כשמדברים על קורס קבלני אינסטלציה קורס מבוקש ביותר והמקיף ביותר בתחום. כאן יוכלו אותם אנשים לקבל את ההסמכה הראויה של שרברבות מסוג 2 3 ואף יותר מכך. אז אם גם קיימת האהבה וחיבור אל עבודת הידיים ותיקון בעיות בזמן אמת כאן המקום והידע להתקדם עם הקדמה וללמוד כמה שיותר על עולם עולם מערכות האינסטלציה.

מה מטרת הקורס ולמי הוא מיועד? 

קורס קבלני אינסטלציה של מכלל למשל, מאמין בבוחריו ומתווה לכל דורש מקצוע לכל החיים בזכות הקניית חומרים מקוריים בהיבט המקצועי והעיוני. כאן יילמדו תכנים רבים וכן כל מה שקשור בתברואה ועקרונות הדברים בהיבט הבעיה ופתרונה. בין יתר הנושאים יועבר מידע לימודי גם אודות החומרים וגם אודות התאמתם לכל מערכות הגרויטציה והלחץ. 

מערכת הלימוד תעביר מידע גם אודות חומרים הקשורים במערכות אינסטלציה מגוונות והכול בהתאם לדרישות התקנים המחמירים של מדינת ישראל. כמו כן יתקבל מידע גם בגין אחזקה נכונה של מערכות אינסטלציה השונות הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי והכול במטרה למנוע ליקויים בזמן אמת. 

לאנשי מקצוע שכבר עוסקים בתחום תינתן אפשרות להשתלם ולהכיר את הדברים לעומקם וכך באמצעות המידע המתקדם הנושאים יורחב הידע בתחומי אינסטלציה, קבלנות, ניהול אחזקה, עבודה ואפילו ראשי צוות טכניים. יותר ידע? יותר כוח! התלמידים יידרשו להירשם בעצמם לבחינה העיונית ויקבלו את הסמכתם מטעם משרד הכלכלה ובתנאי כי עברו את הבחינה בהצלחה.  

מה לומדים בקורס קבלני אינסטלציה? 

במסגרת קורס קבלני אינסטלציה יועברו תכנים כמו הכרות עם מישור זרימת המים, לימוד אודות מערכת ההידראוליקה, מושגים הקשורים בבנייה ועוד. כמו כן, יועברו נושאים הקשורים באינסטלציה סניטרית, בחירת סוגי צינורות לצרכי אספקת המים, מערכות מים והתקנתם ובסופו של דבר גם קריאות של תוכניות אינסטלציה מתקדמות. 

בסופו של דבר אדם שיבחר לנהל את המערכות ולשדרג את משלח ידו לקבלן בתחום ירחיב וילמד גם אודות בדיקות מערכות ניקוז, הוראות ההתקנה למערכות נקזים, סוגי צנרת במערכות ניקוז ועוד חומרים כאלה ואחרים שחשוב לקבל אודותיהם את המידע המלא באתר. 

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>