קורס NLP

קורס NLP

מי שחי ומתקיים בעולם של היום, בוודאי שמע לא מעט אודות שיטת NLP – שיטה שמטרתה לשנות דפוסי חשובה דרך טכניקות לבניית דפוסי חשיבה מועילים יותר ויצירת מכלול התנהגות ותגובות חדשות כדי להטיב עם איכות החיים. 

אבל איך לומדים את המקצוע ע"מ להעביר את השיטה לאחרים וכך לשפר את חייהם? והאם קורס NLP יכול לנתב אתכם אל קריירה בתחום? מסתבר שכן. המידע בהמשך. 

אחת השיטות שכבשו לא מעט מאנשים שרוצים להטיב עם איכות חייהם, היא שיטה בשם   .NLP שיטה זאת מטפלת במי שרוצה להרגיש טוב יותר בנוגע לחייו , להתנהגות שלו ולבחירות שהוא עושה. מטרתה של השיטה היא להכיר את התת מודע, לחקור אותו, ללמוד את הטריגרים שמפעילים את התגובות שלנו ובכך לשפר את איכות החיים ולפעול נכון יותר בסיטואציות כאלה ואחרות. 

מה לומדים בקורס NLP? 

מי שייגש לקורס כזה על מנת להיות מטפל NLP יוכל להכיר את יתרונות הטיפול, את הכללים להרפיית הגוף בזמן הטיפול, ידע כיצד מבצעים עבודה על תת מודע וכולי. הסטודנטים ילמדו על הדרך לקחת שליטה על החיים ועל הדרך לשלוט על מצבים רגשיים. בין היתר בקורס כזה אפשר לקבל כלים לתקשורת טובה יותר, לדעת מהי שפת גוף נכונה, כמו גם שמי שילמד את התחום יבין איך מגדירים מטרות ומשיגים הישגים וכיצד משתחררים מהרגלים רעים. 

ומה לגבי קריירה?

לימוד שיטת NLP תאפשר קריירה מעולה עם פוטנציאל למי שיחליט ללמד ולהעביר את השיטה הלאה. אם תבחרו קורס מומלץ: תוכלו לקבל תעודה מקצועית ולהפוך למטפלים מצליחים ואיכותיים. 

הכירו את הסילבוס של קורס סושיאל בצפון במכללה הטכנולוגית פרונסיס

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>