קורס מדריכי צ'י קונג של אמיר פרלמן

קורס מדריכי צ'י קונג של אמיר פרלמן – מה לומדים בקורס?

במהלך קורס מדריכי צ'י קונג עם אמיר פרלמן אתם צפויים ללמוד שלל תנועות גופניות שניתן לבצע עם הידיים והרגליים וזאת על מנת להשיג שלווה פנימית ואיזון מלא בין הגוף והנפש. הקורס יכשיר אתכם בכך שיעביר לכם הדרכה מקיפה במיוחד ויסייע לכם לדעת את כל תורת הצ׳י קונג וזאת כדי שתגיעו לרמה בה תוכלו כבר ללמד אחרים כיצד לתרגל.

קורס מדריכי צ'י קונג של אמיר פרלמן


לימוד תנועות והדרך לתרגול צ׳י קונג

כפי שנאמר, אחד הדברים העיקריים שתלמדו במהלך קורס מדריכי צ׳ קונג יהיה התנועות השונות שצריך לעשות במהלך ביצוע הצ׳י קונג. בעצם יהיה מדובר על סוג של מדיטציה תנועתית אשר דורשת מהמשתתפים בה להיות שלווים ורגועים וזאת תוך כדי שהם מבצעים תנועות מאוד ספציפיות עם הגוף שלהם. תרגול כזה יכול להיות בשלל מובנים שונים וזאת כאשר חושבים על איכות החיים של המתרגלים.

>קבלו מידע נוסף באתר אמיר פרלמן צ'יקונג אונליין

כל הכלים שיסייעו לכם להפוך למדריכים

נוסף על תרגול כל התנועות הרלוונטיות תוכלו להיחשף במהלך הקורס לשפע של מידע תיאורטי בכל הנוגע לצ׳י קונג. כך בעצם תוכלו ללמד אחרים על צ׳י קונג וזאת מתוך ידיעה מקיפה בכל הנוגע למה שכולל הדבר.

בעצם הקורס יאפשר לכם לדבר מהיכן הגיע הצ׳י קונג, מי יצר אותו וכל פרט אחר שתוכלו להעלות על הדעת. בעצם הקורס יספק לכם את כל המידע הנחוץ וזאת כדי שתהפכו להיות מדריכים עם הבנה אמתית את מה שאתם מלמדים.

לומדים להעביר תרגול צ׳י קונג

דברים נוסף שיהיה קריטי ומועיל ותלמדו במהלך הקורס יהיה עצם זה שתצברו ניסיון בהדרכה של השיטה בכך שתצטרכו להדריך אחרים במהלך הקורס. כך בעצם תוכלו לסיים את הקורס עם ביטחון מל בכל הנוגע ליכולות ההדרכה שלכם.

טאי צ׳י לשם בריאות סקירה מדעית עם אמיר פרלמן מבכירי המורים לטאי צ׳י בישראל

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>