קורס סקצ'אפ

קורס סקצ'אפ – להפוך את הרעיון למציאות

עולם העיצוב מתפתח כל הזמן ומאפשר לנו לבצע עבודות ולהביע רעיונות בדרכים מגוונות – וביניהן באמצעות שימוש בתוכנות שונות. בין מגוון תוכנות העיצוב ניתן מקום של כבוד לתוכנת סקצ'אפ.

 באמצעות תוכנת סקצ'אפ אפשר למדל בתים, משרדים, מסעדות, מבנים נוספים ואובייקטים מסוגים אחרים באופן תלת מימדי ולהראות למשל כיצד בית שנמצא בתהליך של בנייה או במהלך תכנון ייבנה בעתיד או היכן תמוקם תמונה.

 בעזרת התוכנה אפשר להציג את האובייקטים בדרכים שונות – משרטוט תלת מימד ועד סרטון ויצירת תכניות עבודה. באמצעות התוכנה אפשר גם להציג את החומרים, התאורה שבמקום ולהדפיס את התוצאות, כך שניתן לייצר אובייקטים מורכבים ופשוטים ולרדת עד לפרטים הקטנים.

למי מיועדת התוכנה ולמה אנשים כל כך אוהבים לעבוד איתה?

תוכנת סקצ'אפ מיועדת עבור אדריכלים, מעצבים, עורכי משחקי מחשב, עורכי סרטים, מהנדסים, אמנים, סטודנטים ואנשים אחרים שמעוניינים להציג רעיונות בצורה חזותית.

 תוכנת סקצ'אפ הפכה להיות מאוד פופולארית בקרב העוסקים בתחום משום שהיא מהירה, מלאת צבעים ואינטואיטיבית. 

באמצעות ציור בתוכנה יכולים המשתמשים לחקור רעיונות מגוונים, להגדיל אובייקטים שונים ולהביע את הכוונות שלהם, כך שהמתבוננים בעבודה יוכלו להבין בדיוק מהן המטרות של המעצבים. 

ניתן לומר בעצם שתוכנת סקצ'אפ מאפשרת למשתמשים להעביר מסרים ולתקשר עם המתבונן בעזרת תלת מימד, תקשורת שיכולה להפוך אלמנטים למציאותיים, מוחשיים ומובנים.

מעוניינים ללמוד כיצד לעבוד עם תוכנת סקצ'אפ בצורה מקצועית?

במידה שאתם מעוניינים ללמוד כיצד לעבוד עם תוכנת סקצ'אפ בצורה מקצועית, תוכלו להירשם לקורס סקצ'אפ בבית הספר לתקשורת חזותית. 

קורס Sketchup בדרך כלל מורכב משישה שיעורים שבמהלכם תלמדו את כל רזי התוכנה הנפלאה. הקורס פונה אל קהל יעד נרחב ונרשמים אליו סטייליסטים, סטודנטים, אדריכלים ומעצבי פנים, כאשר תוך שלושה מפגשים בלבד יכולים הסטודנטים לערוך סרטוני אנימציה. 

במסגרת קורס תוכנת סקצ'אפ נלמדים נושאים מגוונים. בתחילה מכירים הסטודנטים את התוכנה, מבינים כיצד עובד ממשק העבודה, לומדים כיצד לשלוט בתצוגה ולשרטט בקבצים ומתרגלים את הפקודות הבסיסיות לשרטוט בתלת מימד ודו מימד, לרבות עריכת הצורות שיוצרו. 

בהמשך, לומדים הסטודנטים על התנועות של האובייקטים עם קבוצות ורכיבים, לומדים כיצד לייצר מבנה תלת מימדי ולעבוד בשכבות, כיצד להוסיף טקסטורות וצבעים לאובייקטים, כיצד לייצר מבנה פנטזיונרי ואיך לעבוד עם טופוגרפיה. נוסף על הנושאים הללו נלמדים נושאים נוספים ועם סיומו של הקורס מציגים הסטודנטים פרויקט גמר. 

הלימודים בבית הספר שלנו מתקיימים בכיתות קטנות שמכילות שבעה סטודנטים לכל היותר והאווירה נעימה וחמה, כך שכל סטודנט מקבל יחס אישי. 

המרצים המקצועיים שלנו שמתמחים בתחום וצברו ניסיון נרחב בהוראה, מקפידים לחזור על השיעור הקודם בכל תחילת שיעור במטרה לרענן את זיכרונם של הסטודנטים ו"ליישר קו" כדי להמשיך אל נושאי הלימודים הבאים. 

כמו כן, כוללים השיעורים תרגול שבמהלכו מקבלים הסטודנטים סיוע אישי, ועם סיומו של כל אחד מהשיעורים ניתן לסטודנטים תרגיל אותו הם מבצעים בביתם כדי ליישם את התכנים שנלמדו. המרצה של הקורס הינה נועה בן יהודה שעוסקת בתחום עיצוב פנים וצברה ניסיון נרחב בעולם העיצוב.

קראו על קורס פוטושופ לצלמים בלינק https://www.yarokonline.co.il/photo-photoshop-syllabus

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>