מחברות מעוצבות

מחברות מעוצבות למה צריך את זה

מחברות מעוצבות זהו טרנד שכבש את העולם, אם את מחפשת מחברת שתהיה בעיצוב אישי שלך או מחברת שתוכלי לתת במתנה אהובה למישהי אחרת, מחברות מעוצבות הן הפתרון בשבילך, למידע נוסף. כדי ליצור מחברת מעוצבת צריך שני דברים עיקריים האחת: דפים מעוצבים, וכן סרטים מיוחדים, יחד שני השילובים הללו יוצרת מחברת עם עיצוב ייחודי שהוא רק שלך. אז מה היא מחברת מעוצבת? ולמה בכלל צריך ליצור אחת כזאת?.

מהי מחברת מעוצבת?

מחברת מעוצבת היא מחברת, שמעצבים אותה בעיצוב אישי, על ידי ניירות מיוחדים וסרטי הדבקה. ניתן ליצור מחברת מעוצבות כמעט לכל נושא החל לבית הספר, ליומן, לחברה ולעוד שימושים שונים.

  • נייר– יש לבחור נייר עטיפה. בשוק קיימים עשרות סוגים של ניירות בכל הצבעים, וממגוון רחב של חומרים כך שניתן ליצור מחברת בעיצוב המתאים רק בשבילך.
  • סרטים מיוחדים– ניתן ליצור מחברת מעוצבת ממגוון רחב של סרטים כגון, סרטים מנייר, סרטים ממשי, סרטים מבד ועוד ממגוון רחב של חומרים מיוחדים.

למה זה טוב ליצור מחברת מעוצבת?

יצירת מחברת מעוצבת, הגורמת לעוסקים במלאכה, הרגשה נעימה ומיוחדת, אך מעבר להרגשה הזו יש גם עוד ערכים מוסמכים אחרים:

  • צורך– ישנם נשים או אנשים, הנמשכים לעיצוב מיוחד שהם רק שלהם, אתם  חייבים שיהיה את הנופך האישי שלכם,  לכן מתאימה מחברת מעוצבת, הנותנת דרור אישי לעיצוב הפורה שלכם.
  • הכנת מחברת היא פשוטה ונגישה– לא חייבים דווקא להכין מחומרים יקרים ניתן להכין גם מחומרים זמינים שיש בכל בית כמו סרט מחתיכת בד מבגד שנהרס או נייר יפה של עטיפת מתנה.
  • יצירה– הכנת מחברת היא יצירה בפני עצמה גוזרים  ומדביקים.
  • מחזור– אחד הדברים הייחודיים ביצירת המחשב היא המחזור גם דפי הנייר המיוחדים והסרטים שאתם משתמשים בהם ליצירת המחברות הם ממוחזרים,  בנוסף ניתן לומר כי אתם יכולים ליצור מכל חומר שיש בבית, ובכך אתם תורמים למחזור  ולשמירה על הסביבה.
  • זמן בילוי עם הילדים– עבודת יצירה זו מתאימה לילדים, וניתן להנות מאחר צהריים נינוח ונעים עם יצירה מעשי ידכם.

בדקו מתנות לפסח בלינק https://ahavaktana.co.il/collections/פסח

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>