מבחן מתא"ם

החשיבות של מבחן מתא"ם

אם אתם סטודנטים שסיימו תואר ראשון, חשוב שתכירו מושג חשוב בתחום הלימודים אשר ידוע בשם: מבחן מתא"ם. מושג זה מתייחס לבחינות שונות שנערכות לסטודנטים תוך לימודים שמתאימים לסטודנטים המתכוונים להמשיך אל תואר שני, בזמן שחברות מקצועיות בתחום המחוברות לסגל האקדמי של האוניברסיטאות והמכללות השונות מעורבים בכל תהליכי הלימוד של הסטודנטים לתואר שני, כמו גם  שהם עוסקים ביצירת מבחני מתא"ם לקראת תואר שני.

אחד המושגים חשובים שיש להכיר בתחום מתאם הוא מבחן מתאם אשר נעשה על מנת לאמוד את יכולתו והתאמתו של סטודנט לתואר שני במקצוע אותו הוא בחר.

אבל כיצד לומדים למבחן מסוג זה?

הנה הדרך ללימוד נכון:

מי שלומד לתואר שני בוודאי ישמח לשמוע כי כיום באמצעות בתי ספר למתא"ם http://www.imitam.co.il ניתן ללמוד למבחן החשוב תוך לימודים בבית ספר העוסק במגוון תחומים הקשורים לתואר שני, כמו: סטטיסטיקה, שיטות מחקר, הבנת טקסטים, כתיבה נכונה תוך שבית הספר מקנה את כלל הכלים בחשובים להצלחה בתואר שני ובמבחנים הדרושים להמשך התואר.

בבתי ספר מסוג זה ישנם כלל מרצים שמעניקים מעטפת אישית לכל תלמיד, בזמן שהמרצים פועלים במקצוענות וחדשנות כמו גם שהם מעבירים את חומרי הלימוד בייחודיות ומחשבה.

כדי להכין את הסטודנטים אל הבחינות לתואר שני, פועלים מומחים בבתי ספר למתא"ם בכל זמן על מנת לעזור לסטודנט לעבור את המבחן, תוך הקניית הכלים הנכונים למיצוי מרב  הפוטנציאל של הסטודנט.

מבחן מתא"ם

מהו מבחן מתא"ם?

מבחן מתאם נועד לביצוע הערכה של הסטודנטים שלומדים לתארים מתקדמים תוך שהמבחן נושא בתוכו את כלל השאלות הקשורות לתואר הראשון ולהכנה עבור התואר השני.

מבחן זה נבנה על ידי מיטב המרצים בתחומים שונים והוא כולל שאלות חשובות להמשך תואר שני, כאשר שקלול ציון בחינת המתא"ם משתנה בין מוסד לימודי אחד למשנהו תוך שמוסדות לימוד כמו אוניברסיטת תל-אביב, הטכניון, המכללה האקדמית תל-אביב-יפו, האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת אריאל בשומרון, המרכז הבינתחומי הרצליה, המרכז האקדמי רופין, המרכז האקדמי פרס, המכללה האקדמית עמק יזרעאל ועוד: כולן מעורבות  ומכירות את המבחן.

חשוב לדעת כי מבחן זה הינו כלי עיקרי לכניסה ללימודי תואר שני, בזמן שהציון הסופי יהווה מרכיב משמעותי בתהליך הסינון והקבלה ללימודי תואר שני.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>