עיסוי רפואי לומדים בקמפוס ברושים

מרביתנו מכירים את העולם של העיסויים מהצד של המטופלים, מבחינתנו, מרבית העיסויים מיועדים לצורך רגיעה ושחרור לחצים, הם עיסויים אותם אנחנו מבקשים לקבל כשאנחנו רוצים ליהנות, לנוח, להשתחרר.
אך תחום העיסויים, כפי שאנחנו יודעים, מכיל גם חלק מהותי של עיסויים רפואיים, בין אם מדובר בעיסויים לצורך שיקום, עיסויי ספורטאים, עיסוי נשים בהריון ועוד. מדובר על מערך שונה לגמרי של עיסוי לעומת מה שאנחנו מקבלים במסגרת בתי מלון וספא. אלו עיסויים הרבה יותר עמוקים שמטרתם לגעת בשרירים תפוסים, גידים ורצועות, מתוך כוונה לשקם את המקום על מנת שהם יוכלו לחזור ולתפקד באופן מלא. בין אם זה בשביל שנוכל ללכת, לעמוד, לשמור על יציבות, להרים דברים ועוד.
אחד המקומות הבולטים בישראל ללימודי עיסוי רפואי הוא קמפוס ברושים . מדובר על תוכנית לימודים בת שנה עד שנתיים, במסגרתם לומדים הסטודנט כיצד לאבחן את מצבם של המטופלים, להקשיב ולהכיל אותם, להבין את משמעות הכאב שהם חווים ולאחר מכן, להתחיל בטיפול עיסוי מקצועי מתוך כוונה לפתור את הבעיות איתן הם מתמודדים.
תוכנית לימודי עיסוי רפואי במסגרת קמפוס  ברושים, כולל את כל מה שהמטפלים צריכים בשביל להכיר את הכאב שחווים המטופלים ולדעת כיצד להתמודד איתו בצורה נכונה. הסטודנטים לומדים בין היתר, כיצד לעבוד עם נשים בהריון, ספורטאים, אנשים שמתמודדים עם כאבים כרוניים ועוד שורה של מקרים איתם מתמודדים אנשים ברמות שונות.

חשוב לציין הלימודים במסגרת התוכנית, כוללים גם ידע תיאורטי וגם עבודה מעשית כולל התנסות אישית במסגרת של טיפול. בנוסף, הלימודים כוללים גם אלמנטים נלווים לתחום, כמו ניהול מרפאה, שיווק, אתיקה ועוד.

מה אפשר לעשות עם לימודי עיסוי רפואי

כל מי שלומד עיסוי רפואי במסגרת קמפוס ברושים, יוכל במסגרת התעודה אשר ברשותו, לעבוד במסגרות שונות. בין היתר הוא יכול להשתלב במסגרות פרטיות, מסגרות של קופות massage-2277449__340 חולים ובתי חולים, כמו כן הוא יכול להשתלב במסגרת מכוני כושר ובריאות, מכוני ספא, מרכזי טיפול, נבחרות ספורט, מחלקות שיקומיות ועוד שורה ארוכה של מקומות.
התוכנית כאמור נמשכת בין שנה לשנתיים, בסופן מקבלים תעודה אשר מאפשרת לעסוק בתחום העיסוי, הן כמטפל מוסמך ולאחר מכן גם כמטפל בכיר.

לימודי עיסוי רפואי במסגרת קמפוס ברושים, מועברים על ידי טובי המטפלים ואנשי המקצוע בתחום, עם תוכנית לימודים עשירה ועדכנית בכיתות לימוד מהטובות ביותר שיש כיום בישראל, כיאה למקום שמבקש להציע לסטודנטים שלו את הטוב ביותר.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>