babysitting

בייביסיטינג – דרך מצוינת להרוויח כסטודנט

יש מי שבוחר להיות בייביסיטר בגיל העשרה ומוצא בעבודה זו, דרך טובה להרוויח קצת כסף. אך יש גם סטודנטים רבים שבוחרים להיות בייביסיטר ולהרוויח מכך כסף בזמן שהם לומדים. אומנם לא מדובר בעבודה קבועה כמו עבודות אחרות, אך יש לה לא מעט יתרונות, אם מסתכלים על זה בצורה נכונה.

לפני שנסביר מדוע משתלם להיות בייביסיטר בזמן הלימודים, חשוב לומר שהיום להבדיל מבעבר, קל יותר לשווק את עצמכם בתור מי שמציעים שירותי Babysitting הרי כל מה שעליכם לעשות, זה לשווק את עצמכם דרך האינטרנט. אתם יכולים לעשות את זה דרך רשתות חברתיות ואתם יכולים לעשות את זה דרך מודעות בלוחות דרושים ופורומים של הורים וילדים. כך אתם יכולים להציע את השירות שלכם לקהל הרחב.

מן הסתם, עליכם לעשות את החישוב הכלכלי, האם משתלם לכם לעשות בייביסיטר לילדים קטנים שאינם מאזור המגורים שלכם. אז עליכם לשלם הוצאות נסיעה. מצד שני, אתם יכולים ליהנות מאפשרות של עבודה ליד מקום הלימודים, וכך אתם יכולים להרחיב את קהל הלקוחות שלכם, גם לכאלה שמתגוררים לידכם וגם לכאלה שמתגוררים ליד מוסד הלימודים בו אתם לומדים.

יתרונות של בייביסיטינג בזמן הלימודים

ראשית, במידה ומדובר בילד או ילדה נוחים, כאלה שנרדמים מהר ולא צריך להשקיע הרבה זמן בלהרדים אותם או לשחק איתם, אז אתם יכולים לפנות לעצמכם זמן בשביל ללמוד. כך אתם שומרים על הילד מחד ומצד שני, אתם מרוויחים זמן לימודים.

שנית, הכסף הוא לא רע, ובהתחשב בכך שאתם לא צריכים לבזבז זמן מעבר לעבודה ואין לכם משמרות או דברים אחרים, הרי שגם התנאים הם יחסית נוחים. מה שכן עליכם לדאוג לעצמכם לביטוח לאומי ופנסיה.

שלוש, מדובר בעבודה זמנית, אתם יכולים לעזוב אותה מתי שאתם רוצים, אתם יכולים לחילופין גם לעשות אותה במקביל לעבודות אחרות. זו לא עבודה מחייבת.

ארבע, אתם לומדים בעבודת בייביסיטיג הרבה מאוד על ילדים, זה יכול לעזור לכם גם בלימודים (במידה ואתם לומדים מקצוע שקשור לילדים) וכן לעתיד, לעולם לא תדעו מתי תצטרכו את זה.

 

 

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>