קורס אבטחת מידע

מה לומדים בקורס אבטחת מידע?

קורס אבטחת מידע
קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע הוא קורס מבוקש במיוחד, בעיקר שבשנים האחרונות שעולם הייטק הפך מפתה יותר ומתגמל מתמיד. קורס זה כולל ניהול רשתות MCSA 2012+MCSE 2013, מסלול לינוקס ו-Hacking, עם התמחות ב CCNA והא אחד מהקורסים הפופולאריים בקרב אנשים רבים.

מהו קרוס אבטחת מידע וניהול רשתות?

קורס זה הוא קורס פרקטי במיוחד במאפשר ניסיון נרחב בתחום הרשתות והייטק. בקורס צוברים התלמידים את כל הידע, הכלים וההתנסות המעשית בתחומי מחשוב, שרתים, רשתות התקשורת ואבטחת מידע. בעקבות הקורס יכולים

התלמידים להעניק שירותי ניהול ותשתית מלאה לפתרונות עסקיים ממוחשבים. כיום ישנם מסלולי לימודים בחברות שונות המציעות את הקורס והלימודים גם כתכנים תאורטיים שמאפשרים לגשת לבחינות ההסמכה הבינלאומיות והמבוקשות ביותר בתחום, ולאחר מעבר הקורס בהצלחה מקבלים התלמידים כרטיס הכניסה לעבודה בהייטק במגוון רחב של תפקידים בעולם ה- IT.

מדוע הקורס כה פופולארי?

קורס רשתות ואבטחת מידע הוא קורס הנחשב פופולארי בעיקר בשל הצורך של ארגונים רבים באנשים שסיימו קורס מסוג זה. הקורס מכשיר את התלמידים לעבודה במקצועות ההייטק, ואספקת הצרכים הטכנולוגיים ברשת הארגון. כיום ישנם מסלולים מקיפים ללמידת הקורס, עם מסלוליים מתקדמים ומקצועיים בעבור ניהול רשתות מחשבים ותקשורת, אבטחת מידע והאקינג הנלמדים בחברות שונות.

מהן היתרונות בלימודי אבטחת מידע? 

לקורס אבטחת מידע קיימים יתרונות משמעותיים בעיקר בכל הנוגע לעתיד המקצועי של הסטודנטים הלומדים את המקצוע. את היתרונות מלווים שלבי מיון עם בדיקת התאמה למסלול, החזר כספי למי שלא מתאים לקורס או אינו ממשיך את שלבי הקורס, מלגות המוצעות לסטודנטים מחברות שונות, הכרות של קורסים בחברות שונות בפיקדון והשימוש בו לתשלום הקורס.

בנוסף מציעים קורסים לאבטחת מידע – התחייבות לעבודה לבוגרים, מסלולים שמתאימים לחסרי רקע, שילוב של מספר תחומים כגון: ניהול רשתות מחשבים אבטחת לידע לינוק וסיסקו ושלל יתרונות לסטודנטים.

בוגרים של קורס מנהלי רשתות ואבטחת מידע משתלבים במהירות רבה יותר בחברות הייטק וארגונים גדולים ובכך מבטיחים את עתידם.

כיצד מוצאים חברה טובה שאפשר ללמוד בה קורס אבטחת מידע?

כיום מלבד המכללות שמציעות את הקרוס , ישנן חברות המציעות שלל קורסים בתחום התוכנה והמחשוב. כאשר אתם מחפשים חברה שתוכלו ללמוד בה את הקורס יש לשים לב לכמה דגשים חשובים:

  • שימו לב שאת הקורס מעבירים המרצים המומחים בתחום.
  • יש לבדוק כמה שעות לימוד אקדמיות תוכלו לקבל כדי לבדוק את הכישורים שלכם בתחום.
  • שימו לב כי קיימת הכרות אישית שלכם עם התחום והמונחים המקצועיים.
  • בדקו האם החברה מעניקה מלגה – ישנם חברות המעניקות מלגות של עד 7,000 שקלים לסטודנטים!
  • בדקו האם ישנו החזר כספי במידה ולא עברתם את שלב המיונים או ההתאמה הראשונית.
  • יש לוודא כי החברה מאפשרת לכם השתלבות בתחום לאחר סיום הקורס.

אז כיצד מתחילים?

בדרך כלל וברוב החברות, לימוד קורס אבטחת מידע השלבים הראשונים מתחילים עם פגישת ייעוץ שתפקידה לבדוק את ההתאמה שלכם למקצוע. ברוב המקרים מתבצע גם שלב מיון על ידי מבחן קבלה או על ידי קורס קצר שבודק התאמה.

בתחילת הקורס נעשיםניהול רשתות ואבטחת מידע בראש ובראשונה שלבי מיון. שלבי מיון כוללים בדרך כלל עשרים שעות לימוד אקדמיות שבמסגרתן נבדקים כישורי המועמד והתאמתו לתחום ונלמדים תכני המבוא של המסלול.

לאחר מכן נעשית היכרות ראשונית עם תחום רשתות התקשורת, המחשבים והמושגים המקצועיים. חברות רבות יבצעו גם מבחני כניסה לבדיקת הערכה אישית והתאמה ללימוד המקצוע.

אם עברתם את השלבים תוכלו להמשיל עם קורס מורחב– של 550 שעות לימוד אקדמיות. במידה ו עברתם את שלבי המיונים בהצלחה ייחתם תוכלו להתחיל ללמוד. שימו לב שאתם מקבלים מלגת לימודים. בקורס המורחב תוכלו ללמוד את כל המתודולוגיות לקורס אבטחת מידע הכוללות הרצאות, הדמיות ותרגול אישי.

עוד חשוב לשים לב כי אתם יכולים לבחור בין קורס ערב לבוקר, וכי השעות נוחות ומתאימות וניתן לשלב אותם עם עבודה במשרה מלאה או חלקית.  עוד מומלץ לבצע השוואת מחירים קפדנית בין החברות והמכללות השונות ולהבין מתוך כך מה היא ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם. עם זאת חשוב לשים לב שאיכות הלימוד אינה נפגמת כאשר המחיר מוזל.

זיו צור

זיו צור

בעל תואר ראשון בחינוך, מומחה ללימודים אקדמאיים ובלוגר מושבע בתחום המוזיקה.

מאמרים אחרונים

מורים פרטיים למתמטיקה

מורים פרטיים למתמטיקה

רוצים ללמוד טוב יותר מתמטיקה? מתקשים בתרגילי כפל וחילוק? לא מצליחים להבין את השיעורים בכיתה? ישנן מספר רב של סיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותו

קרא עוד >>
דיו למדפסת ברדר

דיו למדפסת ברדר

אנשים רבים בוחרים לרכוש מדפסת מסוג ברדר. לא בכדי. מדפסת ברדר קנתה לה שם של מדפסת איכותית, מדפסת קטנה וקומפקטית, מדפסת שהיא גם לא יקרה

קרא עוד >>
איך לכתוב קורות חיים

איך לכתוב קורות חיים

קורות חיים הוא בדרך כלל מסמך הנפוץ בתהליך הגיוס לעבודה או לישות תעסוקתית מסוימת בכל תחום. הוא כולל מידע על הרקע והכישורים שלכם ועליו להעביר

קרא עוד >>